در حال بارگذاری ...
در دیدار با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس:

تئاتر فارس نیازمند حمایت جدی است

نشست صمیمانه هیات مدیره انجمن هنرهای نمایشی فارس و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در فارس، هیئت مدیره انجمن هنرهای نمایشی در نشستی صمیمی میهمان مهندس قانعی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس بودند و مسائل مختلف و مشکلات هنرمندان تئاتر مطرح و بررسی شد.

در این نشست گزارشی از عملکرد انجمن هنرهای نمایشی فارس به سمع و نظر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس رسید. 

در ادامه این گفت و گو امید وامق رییس انجمن در خصوص فعالیت گروه های نمایشی و حضور آثار نمایشی و‌ موفقیت هایشان در جشنواره تئاتر منطقه ای و فجر گزارشی ارائه کرد و خواستار حمایت مالی و معنوی اداره کل در خصوص فعالیت ها در همه استان شد.

حسین قهرمانی عضو هیئت مدیره در خصوص خواسته های قانونی هنرمندان در تسهیل فعالیت ها و اجراها توضیحاتی ارائه داد و خواستار توجه بیشتر به فعالیت های اجرایی انجمن و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در این خصوص شد.

کامران کشکولی آرایش بازرس انجمن در خصوص گلایه هنرمندان شهرستان‌ها در خصوص عدم تعامل و همکاری برخی روسای ادارات بر خلاف آیین نامه انجمن مواردی را مطرح کرد و مقرر شد این موضوع به صورت قانونی از سوی اداره کل پیگیری گردد.

مجتبی حسینی قیری با ارائه گزارشی از فعالیت شهرستانهای جنوب فارس در خصوص برگزاری نشست های تخصصی و آموزشی و جشنواره های استانی موارد را مطرح و مسائل و مشکلات مختلف به بحث و بررسی شد.

نوید جعفری نایب رئیس انجمن هنرهای نمایشی فارس و مدیر منطقه شیراز ضمن ارائه گزارشی از اجراها و تمرینات گروه های نمایشی ، گلایه ها و انتقادات هنرمندان و گروه های نمایشی در خصوص مشکلات تولید آثار نمایشی در استان فارس و بی توجهی به روند کاری انجمن را مطرح و خواستار حمایت و بررسی این موارد شد.

مهندس قانعی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس ضمن قدردانی از فعالیت های انجمن هنرهای نمایشی و تبریک به مناسبت موفقیت گروه های نمایشی فارس در جشنواره ها در خصوص مشکلات و موارد مطرح شده وعده داد طرح های انجمن هنرهای نمایشی فارس مورد حمایت قرار بگیرد و در خصوص فعالیت های سال جدید همکاری و حمایت بیشتری صورت بگیرد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس از هیات مدیره انجمن هنرهای نمایشی فارس خواست تا با ارائه طرح های آموزشی و اجرایی در مسیر ارتقا سطح کمی و‌کیفی تئاتر فعالیت مستمر خود را تا زمان برگزاری انتخابات بر اساس اساسنامه جدید انجمن ادامه دهند و بر برگزاری نشست های ماهانه تاکید کرد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران