در حال بارگذاری ...
در ادامه برنامه‌های آموزشی موسسه هنرهای نمایشی فارس:

کارگاه آموزشی تئاتر در شهرستان استهبان برگزار شد

کارگاه آموزش «تئاتر خلاق» با تدریس امیر بهبودنیا و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن هنرهای نمایشی شهرستان استهبان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از فارس، در کارگاه آموزش تئاتر خلاق، که توسط امیر بهبود نیا، کارگردان، نویسنده، بازیگر تئاتر برگزار شد، بیش از یک‌صد نفر از علاقه‌مندان به نمایش در استهبان شرکت کردند.

این کارگاه در دو نوبت (تئوری) در سالن اجتماعات شورای شهر و (عملی) در سالن ورزشی حجاب برگزار شد که مورد استقبال شرکت‌کنندگان قرار گرفت.

این کارگاه آموزشی در روز جمعه 20 خردادماه با حضور رییس موسسه هنرهای نمایشی استان فارس و پیشکسوتان نمایش استهبان به پایان رسید، در مراسم اختتامیه، احمد وامق ضمن ابراز خشنودی از استقبال بی‌نظیر هنرجویان، قول مساعدت و همکاری در برگزاری کارگاه‌های دیگر در شهرستان استهبان را داد.

در پایان رییس موسسه هنرهای نمایشی استان فارس از فعالیت رو به رشد موسسه هنرهای نمایشی استهبان تقدیر به عمل‌آورد.

امیر بهبود نیا مدرس این کارگاه، با تشکر از مهمان‌نوازی اهالی نمایش استهبان، این کارگاه را بهترین خاطره زندگی هنری خود دانست.

در خاتمه علی مستفیضی مسئول هنرهای نمایشی استهبان برگزاری این دوره‌های آموزشی را جهت رشد و ارتقای سطح علمی هنرجویان لازم دانست و گفت برای رشد تئاتر استهبان، شرایط آموزشی را گسترده‌تر خواهیم‌کرد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران