در حال بارگذاری ...
در نخستین جلسه هیات مدیره موسسه هنرهای نمایشی فارس در سال جدید مطرح شد:

آموزش و تولید اصلی ترین نیاز هنرهای نمایشی است

نخستین جلسه هیات مدیره موسسه هنرهای نمایشی فارس در سال ۱۴۰۱ با حضور اعضا و بازرس برگزار و فعالیت های مختلف این مجموعه مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از فارس، در نخستین جلسه سال جدید هیات مدیره موسسه هنرهای نمایشی فارس متشکل از احمد وامق ، هادی امامی مقدم ، نوید جعفری، مجتبی حسینی قیری و بهنام بداغی و همچنین بازرس انجمن کامران آرایش کشکولی به بحث و تبادل نظر در خصوص مشکلات و کمبودهای شهرستانهای استان و همچنین نیازمندی ها پرداختند.

در این جلسه مسائل مختلفی همانند برگزاری مجمع عمومی در سال جدید جهت حضور نمایندگان گروه های نمایشی استان، تسریع در روند اجراهای نمایشی و همچنین چگونگی برنامه ریزی برای آموزش استانی و منطقه ای مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین در این جلسه فعالیت اعضا هیات مدیره بررسی و آسیب شناسی شد تا در سال جدید با روندی متناسب امور نمایشی پیگیری شود.

در خصوص فعالیت های سال گذشته فهرست کامل فعالیت های موسسه هنرهای نمایشی فارس توسط اعضا اعلام و بررسی شد‌.

از دیگر موارد بررسی شده در این جلسه هماهنگی جهت بررسی عملکرد نمایندگان موسسه هنرهای نمایشی فارس در شهرستان ها و همچنین اعطای نمایندگی به چند شهرستان تازه تاسیس در دستور کار قرار گرفت.

همچنین بررسی زمان بندی برگزاری جشنواره های استانی و هماهنگی جهت زمان بندی صحیح و تقسیم در طول سال مورد بررسی قرار گرفت.

در خصوص برگزاری اختتامیه جشنواره استانی نمایشنامه نویسی هنر پارس گفتگو و برنامه ریزی شد تا در اولین فرصت این برنامه برگزار شود.

در این جلسه از پوستر اولین نشست دورهمی هنرمندان تئاتر در شیراز با عنوان دیالوگ رونمایی شد که این جلسات صمیمانه از ۳۰ فروردین بصورت هفتگی روزهای سه شنبه در شیراز با هدف گفتگو و همدلی میان هنرمندان تئاتر برگزار و پس از آن در سایر شهرستانهای استان با همت هنرمندان تئاتر ادامه و گسترش خواهد یافت.

همچنین مقرر شد روزهای ۴ شنبه هر هفته هیات مدیره انجمن هنرهای نمایشی فارس ایران در تماشاخانه استاد هودی جهت دیدار با هنرمندان و گفتگو با ایشان حضور داشته باشند.

 

 

 




مطالب مرتبط

نگاهی به نمایش سیاه بازی «خواستگاری کتی ۲۰۲۰»

سیاه بازی در خاطره ابوریحان
نگاهی به نمایش سیاه بازی «خواستگاری کتی ۲۰۲۰»

سیاه بازی در خاطره ابوریحان

نمایش سیاه بازی «خواستگاری کتی ۲۰۲۰» به نویسندگی و کارگردانی علی ثابت در تماشاخانه ابوریحان میزبان علاقه مندان است، نوید جعفری کارگردان و منتقد تئاتر و سینما در یادداشتی به نقد و بررسی این نمایش پرداخته است.

|

نگاهی به اجرای هملت، به کارگردانی آرمین حمدی پور

در جستجوی تئاتر در جستجوی هملت
نگاهی به اجرای هملت، به کارگردانی آرمین حمدی پور

در جستجوی تئاتر در جستجوی هملت

نوید جعفری؛* آرمین حمدی پور از جمله کارگردانان های جوانی است که تمامی کارهایش را دنبال کرده‌ام. دیدن اولین تجربه هایش بصورت اتفاقی تا دیدن کارهای اخیرش بصورت عمدی ، تجربه جالبی است از طی شدن مسیری ...

|

نظرات کاربران