در حال بارگذاری ...

نمایش خیابانی «بیا این‌طرف بازار» در داراب اجرا شد

نمایش خیابانی «بیا این‌طرف بازار» به نویسندگی و کارگردانی محبوبه اقبال در پارک کودک داراب اجرا شد.

به گزارش تئاتر فارس، نمایش «بیا این‌طرف بازار» در قالب نمایشی خیابانی به از معضلات اجتماعی بیکاری و همچنین طلاق پرداخته است .

 

محبوبه اقبال در خصوص این نمایش گفت: بیکاری و مشکلات پیش آمده به واسطه بیکاری، از معضلاتی هست که جامعه ما در حال حاضر به وفور با آن درگیر شده که در نمایش «بیا این‌طرف بازار» به این معضل پرداخته شده است؛ فردی که برای ادامه زندگی خود و فرزندش به اجبار دست‌فروشی می‌کند در حالی‌که در گذشته وضع مالی بسیار خوبی داشته و در سمت دیگر نمایش فردی که تن به کار نمی داده و خانواده او را ترک کرده اند و اکنون به دست‌فروشی پرداخته تا بواسطه این کار هم از زندان خلاصی یابد و هم اینکه مهریه زنش را بپردازد، به اجرا گذاشته شد تا اثرات تلخ این معضلات را به نمایش گذاشته و دید تماشاگران نسبت به این موضوع باز شود.

 

 

  نمایش «بیا این‌طرف بازار» کاری از گروه هنری نجوا با نقش آفرینی آقایان سعید عطوفت و علی اصغر اسمعیل زاده و خانم خدیجه اقبال و دنیا فولادی در اماکن عمومی نظیر پارک کودک‌، میدان باغ ملی، پارک حاشیه، شهدای گمنام و.... در شهرستان داراب به نویسندگی و کارگردانی محبوبه اقبال در اسفند ماه ۱۴۰۰ اجرا شد. 

 

 




مطالب مرتبط

«اسم» در داراب به صحنه رفت

«اسم» در داراب به صحنه رفت

نمایش اسم نوشته ی ماتیو دولاپورت به کارگردانی پیام غفارپور در پلاتو شهرستان داراب روی صحنه رفت.

|

نظرات کاربران