در حال بارگذاری ...

نمایشنامه ناگفته های جنگ در داراب اجرا شد

نمایش ناگفته های جنگ که با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی داراب و انجمن نمایش این شهرستان آماده شده به کارگردانی دانیال ظهرابی عمومی شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از فارس، رضا نیک فرجام (رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی داراب) با اعلام این خبر افزودند : این نمایش که در ژانر دفاع مقدس نگاشته شده، روایتگر داستان عاشقی دو رزمنده است که تا لحظه شهادت عاشقانه و عاقلانه جنگیدند و همچنین به مسائل بعد از جنگ پرداخته شده.

 

نیک فرجام بیان کرد: شهرستان داراب در دفاع مقدس تعداد ۵۷۰ شهید والا مقام را با افتخار تقدیم کشور اسلامی کرد و تلاش برای شناساندن این میراث گرانبها خود رسالتی خطیر است و خرسندیم که هنرمندان دارابی این موضوع را مدنظر دارند و با اجرای این نمایشنامه یاد و خاطر این عزیزان را زنده نگاه داشتند.

 

در این نمایش : علی اصغر اسمعیل زاده و نیلوفر صابر،از فعالان عرصه نمایش شهرستان داراب به ایفای نقش پرداختند.

 

این اثر زیبا و ماندگار با نام(ناگفته های جنگ) با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان داراب و انجمن هنرهای نمایش شهرستان داراب آماده و در اسفند ماه سال 1400 به کارگردانی دانیال ظهرابی در مکان هایی نظیر گلزار شهدا، میدان باغ ملی، شهدای گمنام، پارک کودک و.... شهرستان داراب به اجرا درآمد و با استقبال کم نظیر مخاطبین مواجه شد.

 

 




مطالب مرتبط

«اسم» در داراب به صحنه رفت

«اسم» در داراب به صحنه رفت

نمایش اسم نوشته ی ماتیو دولاپورت به کارگردانی پیام غفارپور در پلاتو شهرستان داراب روی صحنه رفت.

|

نظرات کاربران