در حال بارگذاری ...
منوچهر محسنی پیشکسوت تئاتر فسا :

بگذارید تئاتر زنده بماند و به ارتقای فرهنگ جامعه کمک کند

در آیین اختتامیه بیست و یکمین جشنواره سراسری تئاتر پسامهر از چهار دهه فعالیت هنری منوچهر محسنی پیشکسوت تئاتر فسا تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از فارس، بیست و یکمین جشنواره تئاتر سراسری پسامهر پس از ۴ روز و اجرای ۱۰ اثر نمایشی از سراسر کشور با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

در آیین اختتامیه این جشنواره با حضور اعضای هیات داوران ، دبیر جشنواره، نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی ، اعضای شورای شهر و شهردار و سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فسا از یک عمر خدمات و فعالیت جانباز هنرمند منوچهر محسنی تجلیل شد.

در این مراسم پس از پخش فیلمی از فعالیت های نمایشی این هنرمند ارزنده تندیس جشنواره و هدیه ای به وی اهدا شد.

منوچهر محسنی در میان تشویق پرشور و ایستاده هنرمندان تئاتر گفت: در مقابل نام من سه عنوان ذکر شده است : هنرمند، استاد و جانباز که بی هیچ تعارفی خود را شایسته این عناوین نمی دانم.

وی در ادامه افزود: اما لازم می دانم از این فرصت استفاده کنم و به همه کسانی که همچنان در مسیر هنر تئاتر سنگ اندازی می کنند، بگویم بگذارید تئاتر نفس بکشد، مردم جامعه از طراوت و نشاط تئاتر برخوردار شوند و شاهد ارتقای سطح کمی و کیفی و نهایتا فرهنگسازی در جامعه باشیم.

وی با بیان اینکه گفتگو اصلی ترین ارمغان هنر تئاتر است افزود: به جای مقابل هم قرار گرفتن، بیایید تا گفتگو کنیم که بی تردید گفتگو می تواند اصلی ترین مشکلات را برطرف کند.

منوچهر محسنی افزود: هنرمندان تئاتر سالهاست با دستان خالی و تنها با عشق چراغ صحنه را روشن نگاه داشته اند و تنها توقع شان حمایت و همدلی است.

 

این هنرمند تئاتر افزود: در بیست و یکمین دوره جشنواره ملی تئاتر پسامهر ضمن قدردانی از اهالی فرهنگ و هنر و تمام کسانی که در این مسیر حامی هنرمندان بودند از تلاش ها و حمایت بی دریغ دکتر فیروزی نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای شهر و شهردار فسا کمال قدردانی و تشکر را دارم . به امید روزهای روشن برای تئاتر 

 

بیست و یکمین جشنواره ملی تئاتر فسا از 16 تا 19 اسفند 1400 در شهرستان فسا برگزار شد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران