در حال بارگذاری ...

نمایش "زندگی خصوصی شاه قانونگذار" در لامرد به روی صحنه رفت

در ششمین روز از ایام دهه مبارک پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ، نمایش "زندگی خصوصی شاه قانونگذار" به نویسندگی و کارگردانی هنرمند جوان شهرستان عباس پرانداخته در سالن شهید انصاری ارشاد بر روی صحنه رفت.

به گزارش تئاتر فارس، در ششمین روز از ایام دهه مبارک پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ، نمایش "زندگی خصوصی شاه قانونگذار" به نویسندگی و کارگردانی هنرمند جوان شهرستان عباس پرانداخته در سالن شهید انصاری ارشاد بر روی صحنه رفته و با استقبال خوب مخاطبان لامردی مواجه شد.

این نمایش که نگاهی طنز به اواخر زندگی مظفرالدین شاه قاجار و امضای فرمان مشروطه دارد حاصل پنج ماه زحمت گروه نمایش سیاه و سفید می باشد. 

عباس پرانداخته که فارغ التحصیل تئاتر می باشد درباره ی علت نگاهش به این مقطع از تاریخ، لزوم درک نسل جوان ما از گذشته و زحماتی است که اقشار متفاوت جامعه کشیده اند تا قانون و قانونگذاری در این مملکت جا بیافتد، را بیان می کند. 

بازیگران این نمایش را محمد جواد صفایی ، مصطفی مجرد،عادل صفایی، محمد پیکایی، زینب زارعی، فهیمه کهنسال، حامد فروزان، بهنام عبدالله زاده ، عرفان عابدی و دانیال مرادی به عهده دارند.

دیگر عوامل این نمایش را مائده ی عشقی(منشی صحنه)، عاطفه قائد ، فاطمه شهابی(اجرای نور و موسیقی) و فاطمه محسنی، لیلا راستی اجرای گریم تشکیل می دهند.

این نمایش تا ۲۵ بهمن میزبان علاقه‌مندان تئاتر در لامرد بود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران