در حال بارگذاری ...
هیات مدیره موسسه هنرهای نمایشی فارس:

با درخشش تئاتر استانها ، در انتظار حمایت جدی در سال آینده هستیم

با درخشش گروه های نمایشی استانها در بخش های مختلف چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، هیات مدیره موسسه هنرهای نمایشی فارس ضمن تبریک به همه گروه های شرکت کننده از خواست استانها در خصوص حمایت از تئاتر کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از فارس، هیات مدیره موسسه هنرهای نمایشی فارس ضمن تبریک به هنرمندان شرکت کننده در چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر و قدردانی از نمایندگان تئاتر فارس در این رویداد خواستار توجه و حمایت جدی از هنرمندان تئاتر استانها شد.

احمد وامق مدیر عامل موسسه هنرهای نمایشی فارس در گفتگو با تئاتر فارس افزود:در این دوران سخت کرونا تلاش عاشقانه هنرمندان تئاتر کشور را ارج می‌نهیم و امید آن داریم در سال آینده با قطع زنجیره کرونا شاهد نشاط مجدد در خانواده تئاتر کشور باشیم.

 

وامق در ادامه افزود:از سوی هیات مدیره موسسه هنرهای نمایشی فارس ضمن قدردانی از تمام هنرمندان درخشش هنرمندان تئاتر فارس در این رویداد را ارج می‌نهیم و دریافت جوایز گریم و طراحی لباس در بخش مسابقه صحنه و همچنین حضور دو نویسنده شیرازی در مرحله نهایی نمایشنامه نویسی فجر را تبریک و شادباش عرض می‌کنیم.

مدیر عامل موسسه هنرهای نمایشی فارس خاطر نشان کرد:بی تردید موفقیت هنرمندان شهرستانها در جشنواره تئاتر فجر و سایر جشنواره‌های کشور نشان از عزم جدی و تلاش عاشقانه این هنرمندان است و کمترین توقع این است که انشالله در سال آینده شاهد توجه منصفانه و برقراری عدالت در خصوص حمایت از گروه‌های نمایشی و تئاتر استانها باشیم تا این هنرمندان بتوانند با فراغ بال و اندیشه در زادگاه خود فعالیت کنند به جای آنکه به مهاجرت بیندیشند.

 

بر اساس این گزارش،هنرمندان تئاتر فارس در ۹ گرایش مختلف در چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر حضور داشتند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران