در حال بارگذاری ...
آیین اختتامیه نخستین جشنواره ملی تئاتر سردار عشق:

باید آهسته آهسته به سمت ترویج و معرفی فرهنگ شهید سلیمانی پیش برویم

حمید نیلی مدیر عامل انجمن تئاتر مقاومت و دفاع مقدس:نخستین جشنواره ادای دین هنرمندان به سردار سلیمانی است.

به گزارش تئاتر فارس، نخستین جشنواره تئاتر سردار عشق در چهار گرایش (تئاتر صحنه‌ای، تئاتر خیابانی- محیطی، رادیو تئاتر و نمایشنامه خوانی) و در دو بخش رقابتی و غیر رقابتی از چهارم تا نهم بهمن ماه در سراسر استان فارس برگزار شد.

در آیین اختتامیه این جشنواره که با حضور هنرمندان و مدیران مختلف فرهنگی برگزار شد، حمید نیلی مدیر عامل انجمن تئاتر مقاومت و دفاع مقدس  گفت: نخستین جشنواره ادای دین هنرمندان به سردار سلیمانی است. در طی دو سال گذشته به شخصیت بارز این شهید پرداخته شد و باید آهسته آهسته به سمت ترویج و معرفی فرهنگ شهید سلیمانی پیش برویم.

وی با بیان اینکه شیراز می تواند میزبانی دوره بعدی تئاتر مقاومت را به عهده بگیرد، افزود: امیدواریم در سالهای آینده شاهد شکل‌گیری فعالیت‌های خوبی در حوزه نمایش نامه نویسی باشیم تا این نمایش نامه‌ها خوراکی برای این جشنواره ها باشند.

امیر صادقی مسئول انجمن نمایش بسیج هنرمندان فارس نیز بیان کرد: خوشبختانه تفکر سردار سلیمانی هر روز در دل و ذهن مردم ظاهر می شود. «سردار عشق» از امروز آغاز راه ما شد و همه تئاترهای اجرا شده نمایشی از عشق به سردار عشق بود.

 

وی ادامه داد: دشمن بداند با کشتن و از بین بردن هر سردار سلیمانی، شاهد ظهور سردار سلیمانی های دیگر می شود و نقش سردار سلیمانی ها را پایانی نیست.

 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران