در حال بارگذاری ...
نوید جعفری در آیین اختتامیه جشنواره تئاتر سردار عشق مطرح کرد:

تئاتر هنر گفتگو و دیالوگ پردازی است

نائب رئیس انجمن هنرهای نمایشی فارس خواستار همدلی و حفظ همکاری نهادهای فرهنگی استان در راستای بهبود فعالیت های نمایشی شد.

به گزارش تئاتر فارس؛ نوید جعفری نایب رییس انجمن تئاتر فارس نیز با بیان اینکه هنر دیالوگ گفتن و سخن گفتن است، اظهار کرد: جای بسی خوشحالی است که شاهد برگزاری نخستین جشنواره کشوری تئاتر سردار عشق در استان فارس بودیم.

عضو هیات انتخاب آثار بخش صحنه ای جشنواره سردار عشق افزود: آثار بسیاری در بخش های مختلف به دبیرخانه جشنواره رسیدند که افسوس می خوریم چرا همه آنها مجال اجرا نیافتند که این رسم جشنواره هاست که ناچار به گلچین کردن آثار برتر است.

وی ادامه داد: برگزاری خوب این جشنواره در چهار گرایش تئاتر صحنه‌ای، تئاتر خیابانی- محیطی، رادیو تئاتر و نمایشنامه خوانی حاکی از تلاش اهالی تئاتر فارس داشت و از میان انبوهی از آثار بهترین ها انتخاب شدند.

 

جعفری ابراز کرد: بعد از سالها تلاش برای روشن نگاه داشتن چراغ صحنه نمایش، شاهد همکاری سازمان های مختلف فرهنگی در برگزاری جشنواره تئاتر بودیم و امیدواریم هنرمندان فعال در این عرصه بیش از پیش مورد حمایت مسئولان قرار بگیرند.

این هنرمند تئاتر ضمن قدردانی از اعضای دبیرخانه نخستین جشنواره ملی تئاتر سردار عشق افزود: جای بسی قدردانی است از اعضای موسسه هنرهای نمایشی فارس که همت کردند تا با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری شیراز ، حوزه هنری و بسیج هنرمندان بار این مسئولیت را له دوش بکشند.

جعفری در خاتمه خاطر نشان کرد: در کنار همه این عزیزان باید از تلاش ها و حمایت های محمد شکروی مدیر عامل شرکت فیلم و فلسفه کهن بصورت ویژه قدردانی کرد که علاوه بر حمایت مالی از این جشنواره در طی سال های اخیر همراه بسیاری از گروه های فیلم و تئاتر شیراز بوده است و آنها را تنها نگذاشته است ضمن اینکه این مژده را باید داد که جشنواره ای در سال آینده با همکاری شرکت فیلم و فلسفه کهن و موسسه هنرهای نمایشی فارس در حال برنامه ریزی است که بزودی فراخوان آن بصورت کشوری منتشر خواهد شد.




مطالب مرتبط

نگاهی به نمایش سیاه بازی «خواستگاری کتی ۲۰۲۰»

سیاه بازی در خاطره ابوریحان
نگاهی به نمایش سیاه بازی «خواستگاری کتی ۲۰۲۰»

سیاه بازی در خاطره ابوریحان

نمایش سیاه بازی «خواستگاری کتی ۲۰۲۰» به نویسندگی و کارگردانی علی ثابت در تماشاخانه ابوریحان میزبان علاقه مندان است، نوید جعفری کارگردان و منتقد تئاتر و سینما در یادداشتی به نقد و بررسی این نمایش پرداخته است.

|

نگاهی به اجرای هملت، به کارگردانی آرمین حمدی پور

در جستجوی تئاتر در جستجوی هملت
نگاهی به اجرای هملت، به کارگردانی آرمین حمدی پور

در جستجوی تئاتر در جستجوی هملت

نوید جعفری؛* آرمین حمدی پور از جمله کارگردانان های جوانی است که تمامی کارهایش را دنبال کرده‌ام. دیدن اولین تجربه هایش بصورت اتفاقی تا دیدن کارهای اخیرش بصورت عمدی ، تجربه جالبی است از طی شدن مسیری ...

|

نظرات کاربران