در حال بارگذاری ...
با برگزاری آیین پایانی:

جشنواره کشوری تئاتر سردار عشق به ایستگاه پایانی رسید

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس در آیین پایانی جشنواره کشوری تئاتر سردار عشق گفت: با برگزاری این جشنواره کشوری، شاهد نقش محوری و تاثیرگذار سردار سلیمانی در عرصه فرهنگ و هنر و جامعه بودیم.

به گزارش تئاتر فارس، حمیدرضا قانعی در آیین پایانی جشنواره کشوری تئاتر سردار عشق اظهار کرد: برگزاری این جشنواره همزمان شد با نخستین روزهایی که من در اداره کل مستقر شده‌ام و با وجود نگرانی هایی که برای برگزاری این جشنواره داشتم اما شاهد برگزاری خوب این جشنواره در شهرستانهای مختلف فارس از نظر کمی وکیفی بودیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس ادامه داد: گزارش های مربوط به اجرای این جشنواره که از سوی شهرستان های نی ریز، داراب، آباده و مرودشت ارائه شد، باعث دلگرمی ما نسبت به برگزاری این جشنواره شد و با برگزاری این جشنواره شاهد نقش و تاثیرگذاری شهید سلیمانی در عرصه فرهنگ و هنر و جامعه بودیم.

وی افزود: استقبال پرشور مردم از هنرهای نمایشی نشان می دهد که همچنان هنرهای نمایشی در بین دیگر گونه های هنری برای مردم از اهمیت بسیاری برخوردار است و ما نیز به عنوان متولیان فرهنگی باید به این هنر توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران