در حال بارگذاری ...
با اعلام اسامی هیات داوران

نخستین جشنواره ملی تئاتر سردار عشق آغاز به کار کرد

جشنواره تئاتر ملی سردار عشق از ۸ بهمن در شهرهای شیراز ، آباده، نی ریز و داراب کار خود را آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از فارس، به نقل از روابط عمومی جشنواره، نخستین جشنواره ملی تئاتر «سردار عشق» ویژه گرامیداشت یاد سپهبد شهید قاسم سلیمانی در دو بخش رقابتی و غیررقابتی در شیراز برگزار خواهد شد و با اعلام اسامی آثار پذیرفته‌شده در مرحله بازبینی در بخش های نمایش صحنه ای، خیابانی، رادیو تئانر و نمایشنامه خوانی کار خود را از ۸ بهمن آغاز کرد.

جشنواره ملی تئاتر «سردار عشق» در ۴ گرایش و ۲ بخش رقابتی و غیر رقابتی برگزار می‌شود. بخش رقابتی شامل تئاتر خیابانی،صحنه‌ای و نمایش‌خوانی و بخش غیر رقابتی رادیو تئاتر است.

در بخش رقابتی تئاتر صحنه‌ای محسن مقامی،بهار محمد زاده و محمد رضا آزادفر داوری آثار این دوره در بخش صحنه‌ای در شهرستان آباده بر عهده خواهند داشت.

در بخش تئاتر خیابانی سمیه جعفری،منوچهر اکبرلو و سیروس کهوری نژاد در شهرستان نی ریز داوری آثار تئاتر خیابانی را بر عهده دارند.

در بخش نمایشنامه خوانی حمید کاکا سلطانی در کنار رضا گشتاسب و عبدالرحمن سیستانی داوری آثار را بر عهده دارند.

نخستین جشنواره ملی تئاتر سردار عشق به همت موسسه هنرهای نمایشی فارس با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس،سازمان فرهنگی شهرداری شیراز،حوزه هنری و بسیج هنرمندان فارس از ۸ تا ۱۱ بهمن در استان فارس با حضور گروه‌های مختلف کشور برگزار می‌شود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران