در حال بارگذاری ...
به دلیل استقبال تماشاگران

اجرای نمایش «تقابل دو زن» در لارستان تمدید شد

اجرای نمایش «تقابل دو زن» به نویسندگی و کارگردانی رقیه ارشادی به دلیل استقبال خوب تماشاگران لارستانی از این اثر تا روز ۳۰ آذرماه جاری تمدید شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از فارس، اجرای نمایش «تقابل دو زن» به نویسندگی و کارگردانی رقیه ارشادی کاری از گروه نمایشی آینه با همکاری گروه قاصدک که در لارستان روی صحنه رفته، به دلیل استقبال خوب مخاطبان تا 30 آذرماه تمدید شد.

در خلاصه داستان این نمایش آمده: زنی که پرستار بخش کروناست سراسیمه به دنبال نجات جان یک بیمار کرونایی که ادعا می‌کند هنوز نمرده و می‌تواند علایم حیاتی اش را برگراند وارد می شود، آنجا با زنی به نام مارگارت روبرو می شود. دو زن مکانی که در آن هستند را یکی به شکل راهروی بیمارستان و دیگری درون قطار تصور می‌کند. در طول نمایش مشخص می‌شود که مارگارت که خود را پرستار خوانده، یک پرستار از جنگ جهانی دوم است. در انتها آنچه این دو زنی که در تقابل یکدیگر ایستادهاند را یکی می‌کند. عشق به ادامه زندگی است. یک زندگی ساده و معمولی و این جنگیدن در جنگ و بیماریست که زندگی کردن را از آنها ربوده است.

در این نمایش مهسا صدیقی و مریم آذرپور بعنوان بازیگر ایفای نقش می کنند.

سایر عوامل نمایش «تقابل دو زن» عبارتند از:

منشی صحنه: مهسا خسروی، مدیر صحنه: زهرا پاسیار، طراح نور: محمد علیزاده، محمد جعفر بنی زمان، اجرای نور: فردین ولی شاهی، طراح دکور: معصومه حسینی، اجرای دکور: محمود دلاور، صدا بردار: محمد علیزاده، پخش موسیقی: مهسا خسروی، فیلمبردار: محمدجعفر بنی زمان، عکاس: ساناز صدیقی، گرافیست: ابوالفضل رهروان، ساخت تیتراژ: سعید باقریه، مسئول روابط عمومی گروه: فرحناز وفادار، یاری رسانان: محیا وثوقی، زهرا زینلی، محمدرضا امینی 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران