در حال بارگذاری ...
نایب رییس انجمن هنرهای نمایشی فارس :

توجه به زیر ساخت‌های اجرای تئاتر پتانسیل فارس را بیشتر نمایان می‌کند

تئاتر فارس سرمایه عظیمی از هنرمندان پیشرو و پر تلاش در اختیار دارد و پشتوانه ای قدرتمند که مخاطبان و مردم جامعه هستند

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از فارس، نوید جعفری با بیان اینکه در بازدیدهای صورت گرفته از چند شهرستان رایزنی و جلسات مفیدی در این خصوص برگزار شده است افزود: تئاتر فارس سرمایه عظیمی از هنرمندان پیشرو و پر تلاش در اختیار دارد و پشتوانه ای قدرتمند که مخاطبان و مردم جامعه هستند ، همانگونه که هر شهر به امکانات رفاهی و پل و زیرگذرها نیاز دارد ، برای بهبود شرایط فرهنگی باید به زیر ساخت های فرهنگی و هنری نیز توجه ویژه کرد.

نایب رییس انجمن نمایش فارس با اشاره به همکاری خوب شهرداری و شورای شهر شیراز در همدلی و حمایت از تئاتر افزود: آنچه پس از سالها در شیراز اتفاق افتاده است می تواند الگوی مناسبی برای سایر شهرستانها باشد.

وی با اشاره به حمایت ویژه شورای پنجم شهر شیراز و شهرداری کلان شهر شیراز گفت: پس از سالها که شاهد هیچگونه حمایت اصولی و زیربنایی نبودیم ، تماشاخانه استاد فقیه در پارک کوی زهرا افتتاح و مورد استفاده هنرمندان قرار گرفته است و یا افتتاح پردیس سینمایی کوزه گری که دارای یک سالن نمایش است 

و احداث پردیس تئاتر نصر به مناسب صد سالگی تئاتر شیراز که بی شک گام موثر و مفیدی از حمایت فعالیت های نمایشی شیراز است‌.

جعفری اظهار امیدواری کرد که مسیر حمایت از فعالیت های فرهنگی و هنری توسط شورای شهر ششم و شهرداری و سایر نهادها و سازمانها ادامه پیدا کند تا گام های هنرمندان استوار تر از قبل در جهت فرهنگ‌سازی و بهبود فضای فرهنگی جامعه برداشته شود.

عضو هیات رییسه انجمن هنرهای نمایشی فارس افزود: تنها متولی فرهنگ و هنر ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی نیستند ، چراکه جهان هنر گستردگی بسیاری دارد و هر سازمان و اداره ای که واحدی به نام فرهنگ دارد باید وارد میدان شود.

وی در خاتمه افزود: با توجه به رکود حاکم بر تمام مشاغل در دوران کرونا لازم است که مدیران فرهنگی و همه نهادها و سازمانها با تلاشی مضاعف یاریگر هنرمندان باشند تا به ایجاد فضای نشاط و امید جامعه بیافزایند.

 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران