در حال بارگذاری ...
در بازدید رییس و نایب رییس انجمن هنرهای نمایشی فارس مطرح شد:

بررسی مشکلات و احداث سالن‌های کوچک کاربردی در شهرستان‌ها

بررسی مشکلات و احداث سالن های کوچک کاربردی اصلی ترین دغدغه انجمن نمایش در سال جاری است.

به گزارش خبرنگار ایرن تئاتر از فارس، احمد وامق رییس انجمن هنرهای نمایشی فارس در حاشیه بازدید از شهرستان‌های ممسنی و رستم  با بیان اینکه بررسی مشکلات زیر ساختی تئاتر در شهرستان‌ها یکی از دغدغه های اصلی انجمن در سال جدید است افزود: هنرمندان تئاتر برای عرضه هرچه بهتر اجراهای خود نیازمند سالن و تماشاخانه های استاندارد هستند که با توجه به ظرفیت های موجود در استان در حال پیگیری این موارد هستیم.

وامق با اشاره به بازدید اخیر از شهرستانهای مختلف افزود: طی بازدید از شهرستانهای رستم وممسنی توسط مدیر عامل و نایب رییس انجمن هنرهای نمایشی فارس رایزنی های مختلفی با اعضای شورای شهر شهرستانها صورت گرفته است تا طبق دستور العمل و اساسنامه شوراهای اسلامی و شهر و روستا در خصوص حمایت از فعالیت انجمن های فرهنگی و هنری شاهد مشارکت شهرداری ها و شورای شهر باشیم.

مدیر عامل انجمن هنرهای نمایشی فارس افزود: بی تردید این رویه باید در تمام شهرستانها با حمایت فرمانداران ، اعضای شورای شهر و شهرداران مورد توجه قرار بگیرد به نحوی که هر شهرستان علاوه بر سالن اصلی دارای یک سالن بلک باکس متناسب با جمعیت شهرستان نیز باشد.




مطالب مرتبط

«اتاق سرهنگ» در سپیدان به صحنه رفت

«اتاق سرهنگ» در سپیدان به صحنه رفت

اتاق سرهنگ کاری از گروه هنرهای نمایشی کاما به نویسندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی اسماعیل راد در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سپیدان از ۱۲ بهمن ماه الی ۲۲ بهمن ماه به صحنه رفت.

|

نظرات کاربران