در حال بارگذاری ...
با اعلام هیات انتخاب :

دو مونولوگ از فارس به رویداد بزرگ هنر زنده است راه یافت

حضور دو اثر از استان فارس در بخش تئاتر جشنوارۀ هنر زنده است، آخرین جشنواره قرن

به گزارش تئاتر فارس ، اسامی ۸۵ اثر منتخب بخش تئاتر نخستین جشنواره «هنر زنده است» در ۱۱ عنوان اعلام شد.

از جشنواره «هنر زنده است»، بخش تئاتر این رویداد در ۱۱ عنوان برگزار می‌شود و بنا به تشخیص هیئت داوران آثار گروه‌های مختلف شرکت کننده در این بخش رقابتی مورد ارزیابی هیأت داوران قرار می‌گیرد.

 

بر اساس این خبر، تئاتر پینوکیو از آژمان بیژنی نسب و نمایش بی ستون اثر جلال نصری از هنرمندان شهرستان فسا به عنوان نمایندگان تئاتر فارس در این رویداد بزرگ حضور خواهند داشت.

در نخستین دوره جشنواره «هنر زنده است» بهروز غریب‌پور دبیر و لیلی عاج مدیر اجرایی بخش تئاتر بوده‌اند و آتیلا پسیانی، مرضیه برومند، فاطمه معتمدآریا و علی‌اصغر دشتی داورِی آثار این بخش را برعهده‌ دارند.

اسامی ۸۵ اثر منتخب ۱۱ عنوان بخش تئاتر جشنواره «هنر زنده است» به شرح زیر است:

بخش مونولوگ (بدون اولویت)

 

۱- گزارش (محمد خاکساری) از تهران، ۲- پینوکیو (بیژن آژمانی نسب) از فسا، ۳- این یک اعتراف است (شادی اسدپور) از تهران، ۴- یکی شبیه تو (میلاد مهدی‌زاده) از تبریز، ۵- فائزه یوسفی (حسین برفی‌نژاد) از تهران، ۶- زندگی در لانگ‌شات یا مرگ در کلوزآپ (محمدرضا مالکی) از تهران، ۷- عقیق (شهرام سلطانی) از اراک، ۸- بازدمی کشیده از آه سرد (جمشید خسروی) از تهران، ۹ - رقص روی یک پا (مصطفی غلامی استاد سرایی) از رشت، ۱۰- روز از نو روزی از نو (مرضیه فیلی) از تهران، ۱۱- مجلس شمرکشی (کیوان حبیبی) از قزوین، ۱۲- بی ستون (جلال نصری) از فسا.




مطالب مرتبط

«اتاق سرهنگ» در سپیدان به صحنه رفت

«اتاق سرهنگ» در سپیدان به صحنه رفت

اتاق سرهنگ کاری از گروه هنرهای نمایشی کاما به نویسندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی اسماعیل راد در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سپیدان از ۱۲ بهمن ماه الی ۲۲ بهمن ماه به صحنه رفت.

|

نظرات کاربران