در حال بارگذاری ...
امید وامق رئیس انجمن نمایش استان فارس خبر داد؛

جشنواره «پسامهر» با یاد فرهاد تنها و به صورت آنلاین برگزار می شود

امید وامق رییس انجمن نمایش فارس از انتشار فراخوان بیستمین جشنواره سراسری تئاتر «پسامهر» و برگزاری این جشنواره با یاد هنرمند فقید فرهاد تنها و به صورت آنلاین خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از فارس، امید وامق رییس انجمن نمایش فارس از انتشار فراخوان بیستمین دوره جشنواره تئاتر ملی پسامهر در فسا به صورت آنلاین و با حضور مونولوگ های منتخب خبر داد.

متن فراخوان این جشنواره به شرح زیر است:

انجمن هنرهای نمایشی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فسا با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس و مرکز هنرهای نمایشی با ایجاد بستری مناسب برای رشد و بالندگی هنرمندان جوان و علاقمند در شرایط امروز جامعه هنری که پاندومی ویروس کرونا محدودیت‌های فراوانی را ایجاد کرده سعی بر آن دارد تا جشنواره بیستم خود را با یاد و احترام بازیگر زنده یاد «فرهاد تنها» به صورت مونولوگ و آنلاین برگزار کند.

بر این اساس، موضوع جشنواره آزاد است و جشنواره پذیرای مونولوگ هایی خواهد بود که ارزش، ویژگی‌ها و معیارهای تئاتر را لحاظ کرده باشند، بنابر این، شایسته است تمامی گروه‌های متقاضی فیلم آثار خود را به صورت افقی با تصویر و صدای مناسب ضبط و جهت بازبینی ارسال کنند.

در بیستمین دوره جشنواره پسامهر افزون بر جایزه بازیگری مرد و زن، کارگردانی و نویسنده برگزیده که واجد دریافت تندیس و ۵۰ میلیون ریال هستند، جایزه بازیگر فرهاد تنها تندیس جشنواره و ۵۰ میلیون ریال دریافت می‌کنند

به دلیل مجازی بودن جشنواره، تنها به بخش‌های بازیگری، کارگردانی و نویسندگی جایزه تعلق می‌گیرد. در این ۳ بخش با نظر هیئت داوران جوایز دیگری نیز تعلق می‌گیرد.

تکمیل فرم ثبت نام و بارگذاری فیلم نمایش از طریق پایگاه اینترنتی pasamehr.ir انجام می‌گیرد.

ثبت نام در این جشنواره تا ۲۰ آذرماه ادامه دارد و انتخاب آثار جشنواره اواخر آذرماه است؛ زمان برگزاری جشنواره (آنلاین) دی ماه ۱۳۹۹ است.




مطالب مرتبط

«اتاق سرهنگ» در سپیدان به صحنه رفت

«اتاق سرهنگ» در سپیدان به صحنه رفت

اتاق سرهنگ کاری از گروه هنرهای نمایشی کاما به نویسندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی اسماعیل راد در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سپیدان از ۱۲ بهمن ماه الی ۲۲ بهمن ماه به صحنه رفت.

|

نظرات کاربران