در حال بارگذاری ...

نمایش «ایثار » در تالار حافظ اجرا می شود

تالار حافظ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، میزبان اجرای نمایش دفاع مقدس «ایثار» با همکاری سپاه ناحیه بقیته الله و به کارگردانی اسماعیل راد شد.

به گزارش تئاتر فارس، نمایش دفاع مقدس «ایثار»به مناسبت یادواره ٢٢٠ شهید شهر شیراز با حضور خانواده شهید محسن حججی، خانواده، شهید احمدی روشن و خانواده شهید عبدالله اسکندری روز گذشته در تالار حافظ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس بروی صحنه رفت.

این اثر دفاع مقدس، به تهیه کنندگی سپاه ناحیه بقیته الله و نویسندگی و کارگردانی اسماعیل راد و مدیر هماهنگی ماریا سعیدی منش، عکاس علیرضا کرمی، منشی صحنه خواهر بسیجی زهرا دادگر، اجرا موسیقی و افکت گذاری حسین رضایی با بازی اسماعیل راد، آرمین صالحی، حسن صادقی، پیمان اکبرپور، احسان منفرد، زهیر سقاچی، اسماعیل یعقوبی، قاسم محمدی، روح الله فراحی، عرفان شمس، مهرداد کاظمی، و همکاری صدیقه ریسی مدیر آموزشگاه هنرهای نمایشی رادی است.

نمایش "ایثار" که با ویژگیهای دفاع مقدس آماده شده در مورد جوانی بنام حامد است که هنرمند شیرازی حسن صادقی آن را بازی می کند.

حامد چون خواهرش سرطان دارد و دوست دارد شوهرش را که فرمانده عملیات می باشد بنام حاج احمد با ایفای نقش توسط اسماعیل راد را برای آخرین بار ببیند و بچه شش ماهه اش را به شوهرش بسپارد؛ بخاطر همین حامد که از سختیها و مشقت های جنگ خبر ندارد به خط مقدم می آید به دنبال حاجی که اتفاقات جالبی رقم میخورد.




نظرات کاربران