در حال بارگذاری ...
گزارش دومین شب جشنواره تئاتر «لاد» لارستان

گزارش دومین شب جشنواره تئاتر «لاد» لارستان

 به گزارش روابط عمومی دبیرخانه جشنواره تئاتر لارستان «لاد» : دومین شب از جشنواره تئاتر لاد با دو اجرا از شهرهای اشکنان و لارستان به اتمام رسید.«امپرسیون جیغ بنفش» به نویسندگی پیام لاریان و کارگردانی محمد قدرتی کاری از گروه جماران شهراشکنان و «بچه های تابستان» به نویسندگی زنده یاد حسن حامد و کارگردانی علی اکبر طاهریان و با بازی درخشان هنرمند نوجوان ، نیایش بابایی به روی صحنه رفت.

گروه نمایش جماران شهر اشکنان از سال 1385 فغالیت هنری خود را آغاز نموده و تاکنون توانسته است تعداد 12 اجرای عمومی در شهر اشکنان را بروی صحنه ببرد. سه دوره حضور در فستیوال شهرستانی رویش و نیز حضور در جشنواره منطقه ای تئاتر لارستان جز کارنامه کاری این گروه می باشد.

آنچه در دومین شب از اجرای نمایش های این جشنواره حاضران را متحیر نمود ، بازی درخشان هنرمند نوجوان لارستان «نیایش بابایی»بود که در نقش اصغر واکسی به هنرنمایی پرداخت.از اهم دلایل این درخشش را می توان حضور این بازیگر کم تجربه در کنار یکی از بهترین بازیگران دو دهه اخیر عرصه نمایشی لار، یعنی علی اکبر طاهریان دانست که در این میان بخوبی می توان انتقال تجربیات و دانش بازیگری را از کارگردان به بازیگر ، احساس نمود.

نیایش بابایی در نخستین کارنمایشی بزرگسال و در اولین حضور جشنواره ای ، بخوبی استعداد های خود را در صحنه نمایش به ظهور رسانید و تشویق حضار و منتقدین را برانگیخت.گفتنی است کارگاه آموزشی و جلسات نقد و بررسی آثار ، هر روز ساعت شش بعد از ظهر در محل کافه فرگدن برگزار می شود.




نظرات کاربران