در حال بارگذاری ...

«مشنگ‌ها» در داراب به صحنه رفت

نمایش «مشنگ ه»ا به کارگردانی صالح درانی نژاد، مردادماه در داراب به صحنه رفت.

به گزارش تئاتر فارس،‌ به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن هنرهای نمایشی داراب نمایش مشنگ ها به نویسندگی نیــل سایمون و کــارگردانی صالح درانی نژاد در داراب به صحنه رفت.

چندین گروه نمایشی داراب در حال تـمـرین هستنـد که در آینـده نـزدیک به همت هنرمندان و انـجمن هنرهـای نـمایشی و حمایت ایـن اداره ارشاد شهرستان در خانه تئاتر روی صحنه خواهند رفت.
خلیل بردباریان رئیس انجمن هنرهای نمایشی داراب با اعلام این خبر افزود ایـن اثر هنری فاخر که با استقبال کم نظیر مردم مواجه شد نمایش کمدی و با موضوع طنز اجتماعی هست که در مردادماه 96 توسط گروه تئاتر پژواک در خانه تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی داراب به روی صحنه رفت.

 سید محمدمهدی حسینـی ، احسان درانـی نـژاد،فاطمه رضـایی،مریم قاسم پور،سعید عطوفت،علی اصغر اسماعیل زاده ، امین علی پور،امیر حسین پوردستان،انسیه علی پورو حدیث بنازاده در این نمایش بازی می‌کنند.

و خلیـل بــردبـاریـان سرپرست گروه است.
همچنین هدایی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی داراب گفت با توجه به اینکه چندین گروه نمایشی در حال تـمـرین هستنـد  درآینـده نـزدیک به همت هنرمندان و انـجمن هنرهـای نـمایشی و حمایت ایـن اداره ایـن نمایش ها در خانه تئاتربرای اجرای عموم برروی صحنه خواهند رفت.




نظرات کاربران