در حال بارگذاری ...
در تماشاخانه استاد هودی:

یادمان هنرمند فقید بهاره شفیعی و تجلیل از بانوان هنرمند در اجرای نمایش « وقتی از بریدگی های خونبار عصب میگذرد»

اجرای ۲۷ فروردین ماه نمایش ((وقتی از بریدگی های خونبار عصب میگذرد))، به یاد هنرمند فرهیخته بهاره شفیعی با حضور دکتر لیلا دودمان عضو شورای شهر شیراز و جمعی از بانوان هنرمند تئاتر فارس برگزار شد.

به گزارش تئاتر فارس، پس از اجرای نمایش « وقتی از بریدگی های خونبار عصب میگذرد» که با حضور بانوان هنرمند تئاتر فارس ، لیلا دودمان عضو شورای اسلامی شهر شیراز که به تازگی از سفر اهواز و یاری به سیل زدگان به شیراز بازگشته بود ، ضمن گرامیداشت یاد بهاره شفیعی که در فروردین جاری در پی حادثه ای ناباورانه به دیار باقی شتافت ، اجرای این نمایش را توسط گروهی از بانوان تئاتری در شیراز را به فال نیک گرفت و از آن به عنوان اتفاقی نوین یاد کرد.
لیلا دودمان در حالی در بخشی از سخنان بغض هایش مانع از صحبت اش میشد گفت : اجرای این نمایش با حضور جمعی از بانوان هنرمند حرکت ارزشمندی است که در طی این سالها بی سابقه بوده است، آنهم نمایشی که به روایت زندگی زنانی میپردازد که همواره رنج ها و دردهای بسیاری را تاب آورده اند و من شاهد تلاش و زندگی بسیاری از آنها بوده ام.
وی با اشاره به سفری که به اهواز و سیل اخیر داشت از زنانی سخن گفت که در تمامی بحرانها بار زندگی را بدوش می کشند و متاسفانه اکثرا نادیده گرفته میشوند.
لیلا دودمان در خاتمه ضمن قدردانی از هنرمندان این نمایش ، اظهار امیدواری کرد شاهد فعالیت مستمر در تمامی زمینه ها از بانوان هنرمند باشیم.




مطالب مرتبط

نخستین گام بیست‌و‌هشتمین جشنواره‌ منطقه‌ای، محکم برداشته شد

نشاط اجتماعی و مشارکت مردمی در جشنواره‌ تئاتر پارس
نخستین گام بیست‌و‌هشتمین جشنواره‌ منطقه‌ای، محکم برداشته شد

نشاط اجتماعی و مشارکت مردمی در جشنواره‌ تئاتر پارس

جشنواره تئاتر منطقه‌ای پارس، پس از چهار روز ایجاد شور و نشاط فرهنگی و اجتماعی در شیراز و مشارکت حداکثری مردم در دو بخش صحنه‌ای و خیابانی، امشب برگزیدگان خود را خواهد شناخت.

|

نظرات کاربران