در حال بارگذاری ...

شیراز میزبان دو تئاتر از امیر رضا کوهستانی

تئاترهای (( بی تابستان )) و(( شنیدن ))به نویسندگی و کارگردانی امیر رضا کوهستانی در شیراز به روی صحنه می رود

 به گزارش تئاتر فارس ، از ۲۰ تا ۲۳ فروردین جاری تئاتر «شنیدن» با حضور الهام کردا، مهین صدری، مونا احمدی و آینازآذرهوش روزانه در نوبت‌های ۱۸ و ۲۱ سالن سبز مجموعه هنرشهر آفتاب به صحنه می‌رود.

این درحالیست که به فاصله ۳ روز پس از این اجرا، تئاتر «بی تابستان» دیگر اثر کوهستانی به مدت ۴ شب روی صحنه اجرا می‌شود.

در تئاتر بی تابستان، لیلی رشیدی، سعید چنگیزیان و مونا احمدی ایفای نقش می‌کنند؛ این تئاتر نیز در ساعت‌های ۱۸ و ۲۱ روزهای۲۶ تا ۳۰ فروردین اجرا خواهد شد.

گفتنی است امیررضا کوهستانی، نویسنده و کارگردان تئاتر همزمان این اجرای این نمایش‌ها در ایران به سر نمی‌برد.

نمایش «شنیدن» کاری از امیررضا کوهستانی اولین نمایش ایرانی اجرا شده در بخش اصلی فستیوال آوینیون صد و پنجاهمین اجرای خود را در تئاتر مستقل تهران تجربه خواهد کرد.
این نمایش در کشورهای سوییس، هلند، آلمان، فرانسه، بلژیک، ایتالیا، اتریش، یونان، فرانسه، بلژیک، پرتغال و ایتالیا اجرا شده است.

نمایش بی ‌تابستان، دیگر اثر این کارگردان نیز پیش از این در بخش اصلی فستیوال آوینیون، فستیوال هنر بروکسل، تئاترِ کمراشپیله، فستیوال وگاموندز کشور فرانسه، شهر بازل و لاشادوفن کشور سوئیس اجرا شده است؛ همچنین این نمایش در تماشاخانه ایرانشهر و تئاتر مستقل تهران در سال 97 بر روی صحنه رفته است. 
لیلی رشیدی، سعید چنگیزیان و مونا احمدی بازیگران بی‌ تابستان هستند و محمدرضا حسین‌ زاده به عنوان مدیر تولید و دستیار، شهریار حاتمی طراح صحنه، علی شیرخدایی و داود صدری سازندگان ویدیو و آنکیدو دارش به طراح موسیقی کوهستانی را همراهی می‌کنند. 
برگزار کننده این نمایش در شیراز موسسه فرهنگی هنری شهر آفتاب است و تهیه بلیت از سامانه ایرانتیک به آدرسirantic.com امکان‌پذیر است. 




مطالب مرتبط

نخستین گام بیست‌و‌هشتمین جشنواره‌ منطقه‌ای، محکم برداشته شد

نشاط اجتماعی و مشارکت مردمی در جشنواره‌ تئاتر پارس
نخستین گام بیست‌و‌هشتمین جشنواره‌ منطقه‌ای، محکم برداشته شد

نشاط اجتماعی و مشارکت مردمی در جشنواره‌ تئاتر پارس

جشنواره تئاتر منطقه‌ای پارس، پس از چهار روز ایجاد شور و نشاط فرهنگی و اجتماعی در شیراز و مشارکت حداکثری مردم در دو بخش صحنه‌ای و خیابانی، امشب برگزیدگان خود را خواهد شناخت.

|

نظرات کاربران