در حال بارگذاری ...

نمایش « پرنسس زشت» در نی ریز به روی صحنه می رود

همزمان با پاسداشت دهه پر فروغ فجر انقلاب اسلامی نمایش" پرنسس زشت " به کارگردانی سمیه تواضع از هفتم بهمن ماه به مدت ده روز در محل سالن آمفی تئاتر به اجرا در خواهد آمد.

به گزارش تئاتر فارس ، نمایش" پرنسس زشت " نوشته اوراند هریس و ترجمه حسین فدایی حسین ، نویسنده و نمایشنامه نویس مشهور و چیره دست ایران است.

دراین نمایش مخاطب در یک سرزمین خیالی با شخصیت یک پرنسس بد اخلاق و بی ادب  روبرو می شود که والدین او با داشتن قدرت و ثروت، قادر به خوب نشان دادن فرزندشان در سرزمین خیالی نیستند آنها از هر نیرویی کمک می گیرند ولی به نتیجه مناسبی نمی رسند و...

در خلق این اثر نمایشی علاوه بر هنرمندان، بازیگران نوجوان نیز حضور دارند.

نقش آفرینان این اثر نمایشی بهنام سهامی، جواد صبوری، کوثر لاری، هانیه سادات موسوی، زهرا کشاورز، یسنا طهماسبی، زهرا مصدقی، نازنین زهرا زردشت، فاطمه کبریا دار، یوسف صمدانی، عرفان روشن روان، محمد علی میلادی، خواهند بود.

عوامل صحنه این اثر هنری سپیده سمیع پور، فهیمه پاک نژاد به عنوان مسئول نور و صدا، سمیه تواضع و سید مرتضی حسینی دکور صحنه و آکسوسوار هستند.

این اثر نمایشی  با همکاری انجمن هنرهای نمایشی به مدت ۱۰ شب تا تاریخ 16 بهمن  ساعت 30 /7 شب در سالن آمفی تئاتر نی ریز به روی صحنه می رود

گفتنی است  سمیه تواضع فارغ التحصیل رشته کارگردانی نمایش می باشد  و سید مرتضی حسینی همسر وی که فارغ التحصیل رشته کارگردانی سینما و تلویزیون و در زمینه فیلم و مستند سازی فعالیت دارد، مدیریت صحنه این نمایش را به عهده دارد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران