در حال بارگذاری ...

نمایش سیاه بازی «اسد یک» در سپیدان به صحنه رفت

گروه تئاتر صبا نمایش سیاه بازی «اسد یک» را از ۲۲ دی ما در سپیدان به روی صحنه برد.

به گزارش تئاتر فارس، نویسنده و کارگردان نمایش سیاه بازی «اسد یک»، فرهاد غضنفری کارشناس ادبیات دراماتیک از سوره شیراز است.
درخلاصه این نمایش آمده است: اسد چون نمی تواند خرج و مخارج اش را تامین کند به دنبال شغل پردرآمدی است ، وزیر هم به خلیفه قول داده تا غروب آفتاب غلامی پیدا کند و نزد خلیفه ببرد و اگر نتواند این کار را انجام دهد به دستور از سرش را از تنش جدا می کند...
فرهاد غضنفری در این اثر نگاهی نو به کاراکتر سیاه دارد، اسد مردی روشنفکر است و درباریان عده‌ای بیسواد او آنها را دست به سر می کند و از کارهای بدشان پرده برمی دارد
این نمایشنامه با رویکردی در جهت به طنز کشیدن شرایط سیاسی اقتصادی و اجتماعی در صدد است ارتباط موثری با مخاطب امروزی از طریق سیاه داشته باشد.
در این نمایش حامد عابدی به عنوان بازیگر خدیجه غضنفری خلاری دستیار کارگردان ،محمد هادی رحیمی گریمور ، حدیث غضنفری نور و موسیقی را برعهده دارند .
این نمایش از شبکه نسیم و در برنامه شبی با عبدی روی آنتن رفته است ، خالق اثر در مورد این نمایش گفت چند سال است که بر روی این نمایشنامه وقت گذاشته است تا با رویکردی جدید به این گونه ای نمایش سنتی بپردازد وی افزود قسمت های دیگری نیز در ادامه این نمایش در حال آماده سازی است و به زودی شاهد اجرای آن خواهیم بود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران