در حال بارگذاری ...
در اسفند ماه ٩٧

سومین جشنواره تئاتر «از سرخ تا سبز» در ممسنی برگزار می شود

ر ئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نورآباد ممسنی، هدف از برگزاری این جشنواره را ارتباط، تبادل و انتقال تجربیات هنرمندان دانست /سومین جشنواره تئاتر از سرخ تا سبز شهرستان ممسنی در اسفند ماه ٩٧ برگزار خواهد شد.

به گزارش تئاتر فارس ،سید ابراهیم حسینی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نورآباد ممسنی گفت: سومین جشنواره تئاتر «از سرخ تا سبز» یادواره شهدای هنرمند ممسنی به میزبانی این شهرستان در اسفند ٩٧ برگزار خواهد شد.

سید ابراهیم حسینی ادامه داد: شهرستان ممسنی دارای استعداد و ظرفیت های خوبی در حوزه هنر نمایش است و نیاز هست که هر ساله جشنواره تئاتر برگزار گردد.

حسینی افزود: به دلایل مختلفی در این چند سال اخیر نتوانستیم جشنواره را برگزار کنیم ولی امسال به یاری خدا و با همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس بار دیگر این جشنواره برگزار خواهد شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نورآباد ممسنی، هدف از برگزاری این جشنواره را ارتباط، تبادل و انتقال تجربیات هنرمندان دانست و خاطرنشان کرد: جشنواره تئاتر «از سرخ تا سبز» زمینه ای را فراهم خواهد کرد تا هنرمندان بتوانند داشته های خود را  به یکدیگر انتقال دهند، از تجربیات هم استفاده کنند و زمینه خلاقیت و انگیزه را در بین هنرمندان افزایش یابد.

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان نورآباد ممسنی اضافه کرد: هنر تئاتر، هنری تلفیقی از چند هنر است و  به همین خاطر محبوبیت خاصی در جامعه دارد و انتقال فرهنگ با این ابزار هنری، اثری ماندگار خواهد داشت.

وی خاطر نشان ساخت: این جشنواره سومین جشنواره ای است که با همت و هکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، هنرمندان و انجمن نمایش شهرستان ممسنی برگزار میگردد و امید داریم با کیفیت بسیار خوب و در خور هنرمندان شهید شهرستان، که این جشنواره مزین به نام آنها است، برگزار گردد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران