در حال بارگذاری ...
با تقدیر از عوامل اجرایی

نمایش «زن و زندگی» به کار خود پایان داد

نمایش «زن و زندگی» که از شامگاه پانزدهم آذر ماه در محل سالن آمفی تئاتر به روی صحنه رفته بود با تقدیر از عوامل اجرایی به کار خود پایان داد.

به گزارش تئاتر فارس، نمایش «زن و زندگی» که از شامگاه پانزدهم آذر ماه در محل سالن آمفی تئاتر به روی صحنه رفته بود با تقدیر از عوامل اجرایی به کار خود پایان داد.
این نمایش به نویسندگی و کارگردانی سعید صالح و با محتوای طنز و با موضوع بررسی آسیب های اجتماعی ، خانواده و ازدواج بود که مورد استقبال چشم گیر مردم قرارگرفت.
نمایش «زن و زندگی» را بازیگرانی چون سعید صالح، بهنام سهامی، رسول زارع، پریسا میلادی ، حمیده صحراگرد، آرزو لاری، الهام اکبرزاده، آرمیتا محبی نژاد، هانیه سادات موسوی و فاطمه صاحب جلال با عوامل اجرایی خانم مهری ماهتاب و آقایان محمدعلی میلادی، سید صادق علوی، علیرضا چوبتراش، محمدحسین همدمی، حسن حدادی، امین آسپونتن، مسلم عباس زاده، روح اله عباسی، صادق برهانی، محمدحسن حسین نژاد، امین نصیری حسین رمضانی همراهی کردند که در شب پایانی اجرا توسط اداره فرهنگ و ارشاد و انجمن هنرهای نمایشی با اهداء لوح تقدیر مورد تجلیل قرار گرفتند.




مطالب مرتبط

نخستین گام بیست‌و‌هشتمین جشنواره‌ منطقه‌ای، محکم برداشته شد

نشاط اجتماعی و مشارکت مردمی در جشنواره‌ تئاتر پارس
نخستین گام بیست‌و‌هشتمین جشنواره‌ منطقه‌ای، محکم برداشته شد

نشاط اجتماعی و مشارکت مردمی در جشنواره‌ تئاتر پارس

جشنواره تئاتر منطقه‌ای پارس، پس از چهار روز ایجاد شور و نشاط فرهنگی و اجتماعی در شیراز و مشارکت حداکثری مردم در دو بخش صحنه‌ای و خیابانی، امشب برگزیدگان خود را خواهد شناخت.

|

نظرات کاربران