در حال بارگذاری ...

نمایش کمدی مجلس سیاه بازی در شیراز روی صحنه می‌رود

نمایش کمدی مجلس سیاه بازی کاری از گروه تئاتر پویا؛ نوشته علی شمس با کارگردانی علیرضا جهاندیده و اردلان خرم نیا از ۲۸ آذر تا ۱۴ دی ماه در تماشاخانه استاد پورشکیبایی شیراز روی صحنه می رود.

به گزارش تئاتر فارس، مجلس سیاه بازی یک نمایش اپیزودیک و روایتگر ترور حاکم شهر به نام هرکی باش خان است که در شب ترور وی ماجراهایی کمدی در گوشه و کنار شهر اتفاق می افتد. در این نمایش چند نسل از بازیگران تئاتر فارس در کنار هنرمندان جوان تر به ایفای نقش می پردازند.

در این نمایش عباس چهل تنان ، نوید جعفری ، اردلان خرم نیا، مهری منصوری، حسین چناری ، محمد علی امیری ، امین خسروی خواه،هادی مقدم، نیلوفر تقوی فرد ،مجتبی حسن بیگی، صیاد مرئی، مهران زارع، محمد علی قناعت پیشه ، مهدی رفعت پناه  و هنرمند خردسال پویا چهل تنان ایفای نقش می کنند.

سایر عوامل این نمایش را نوید جعفری طراح نور و صحنه، نارسیس اوجی منشی صحنه، مهیار کارگر و سید رضا موسوی طراح پوستر و بروشور تشکیل می دهند.  

گروه تئاتر پویا به عنوان یکی از قدیمی ترین گروه های نمایشی، یکی از فعال ترین گروه های نمایشی استان  فارس طی سال های اخیر به شمار می رود که با اجراهای متنوع و پرمخاطب عمومی و همچنین شرکت در جشنواره های مختلف توانسته است به عنوان فعال ترین گروه تئاتر استان فعالیت کند.

سوختن مدام بر محور صندوق نسوز ، همه دزدها دزد نیستند ، روایتی دیگر از آرش ، جسد های پستی ، بندباز و  وقتی وودی آلن مادام بواری را ترجیح می دهد، پره ی پروانه پولادی ،  از جمله نمایش هایی است که این گروه تاکنون روی صحنه برده است.

 

این گروه نمایشی  قصد دارد؛نمایش «عشق چند نقطه »  به کارگردانی علیرضا جهاندیده را بزودی و ،

رودگونه
به نویسندگی و کارگردانی روح الله هاشم پور را در بهمن ماه به روی صحنه ببرد.

برگزاری کارگاه آموزشی و تولید تئاتر کودکان به سرپرستی عباس چهل تنان و همچنین برگزاری دوره های مدون کارگاه تئاتر به سرپرستی نوید جعفری  از دیگر برنامه های این گروه در سال جاری است.

نمایش مجلس سیاه بازی  از 28 آذر تا 14 دی ماه هرشب ساعت 7 شب در تماشاخانه استاد پورشکیبایی واقع در خیابان حافظ ، حدفاصل چهارراه حافظیه به سمت دروازه قرآن ، روبروی پمپ بنزین باغ جهان نما ، کوچه 14 ، مجموعه فرهنگی و هنری بامداد هنر میزبان علاقه مندان است .

 علاقمندان برای تهیه بلیت می توانند به سایت  www.irantic.com مراجعه کنند و یا با گیشه تماشاخانه استاد هودی با شماره 32297042 و 09361328753 تماس بگیرند.




مطالب مرتبط

نخستین گام بیست‌و‌هشتمین جشنواره‌ منطقه‌ای، محکم برداشته شد

نشاط اجتماعی و مشارکت مردمی در جشنواره‌ تئاتر پارس
نخستین گام بیست‌و‌هشتمین جشنواره‌ منطقه‌ای، محکم برداشته شد

نشاط اجتماعی و مشارکت مردمی در جشنواره‌ تئاتر پارس

جشنواره تئاتر منطقه‌ای پارس، پس از چهار روز ایجاد شور و نشاط فرهنگی و اجتماعی در شیراز و مشارکت حداکثری مردم در دو بخش صحنه‌ای و خیابانی، امشب برگزیدگان خود را خواهد شناخت.

|

نظرات کاربران