در حال بارگذاری ...

اجرای نمایش «جیران» در شهرستان فراشبند

نمایش «جیران» از ۱۱ آذرماه در تالار وحدت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فراشبند اجرای خود را آغاز کرده است و تا ١٣ آذر به صحنه خواهد رفت.

به گزارش تئاتر فارس ،نمایش «جیران» به نویسندگی و کارگردانی کامران آرایش کشکولی، کاری از گروه تئاتر فریاد فیروزآباد (سفیران قشقایی( روایتگر داستان عاشقانه ارسلان و جیران است.

در خلاصه این نمایش آمده است: همان طور که تار (از آلات موسیقی)  آدم خراب می شود و نیاز به تعمیر دارد، جسم و روح آدم هم خراب می شود و....

در این نمایش که به زبان ترکی قشقایی به اجرا در آمده است لطف الله مرادی غجه بیگلو، فضل الله کاظمی نمدی، اختر غفوری موصولو، کامران آرایش کشکولی، ندا شاهی جامه بزرگی، فرزاد غفوری موصولو (دستیار کارگردان)، مجید کرمی بهی، هایده آگاه عمله، فاطمه احمدی بله کوهی و طاها بیات  به ایفای نقش می‌پردازند.

محمدامین پرفکر بهلولی به عنوان نوازنده تار، غلام سلمانی و سهراب رضاپوریان به عنوان نوازنده ساز و نقاره و محمد ذوالفقارلو به عنوان برنامه ریز و مسؤل تبلیغات، این نمایش را همراهی کردند.

نمایش «جیران»  از ۱۱ آذرماه در تالار وحدت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فراشبند اجرای خود را آغاز کرده است و تا ١٣ آذر به روی صحنه خواهد رفت.

 




مطالب مرتبط

نخستین گام بیست‌و‌هشتمین جشنواره‌ منطقه‌ای، محکم برداشته شد

نشاط اجتماعی و مشارکت مردمی در جشنواره‌ تئاتر پارس
نخستین گام بیست‌و‌هشتمین جشنواره‌ منطقه‌ای، محکم برداشته شد

نشاط اجتماعی و مشارکت مردمی در جشنواره‌ تئاتر پارس

جشنواره تئاتر منطقه‌ای پارس، پس از چهار روز ایجاد شور و نشاط فرهنگی و اجتماعی در شیراز و مشارکت حداکثری مردم در دو بخش صحنه‌ای و خیابانی، امشب برگزیدگان خود را خواهد شناخت.

|

نظرات کاربران