در حال بارگذاری ...
با موضوع تلاش برای حفظ محیط زیست

نمایش خیابانی «زیستگاه» در پاسارگاد اجرا شد

اجرای تئاتر خیابانی زیستگاه تولید گروه نمایش سرنا پاسارگاد در حاشیه جشنواره بنه پاسارگاد در حاشیه جشنواره بنه پاسارگاد(معرفی مروارید سبز)

به گزارش تئاتر فارس، تئاتر خیابانی زیستگاه با موضوع بی رحمی انسان نسبت به محیط زیست توسط اعضای گروه نمایش سرنا به کارگردانی احسان رضایی با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و موسسه نوای سرنامهر کوروش مقابل چشمان بازدیدکنندگان و انجمن های دوستدار محیط زیست و جمعی از مسئولین به نمایش درآمد.

هدف از اجرای این نمایش در این جشنواره که به سبک فرم بدون هیچ دیالوگی به صورت میدانی به اجرا درآمد نشان دادن عمق فاجعه خوشکسالی بود و هشداری برای انسان و امیدی برای نسل های آینده است. تاثیر تئاتر در فرهنگ سازی عمومی برکسی پوشیده نیست و میتواند تا مدت ها ماندگاریش را در ذهن مخاطب نگاه دارد.

در این نمایش معین عباسی ،ابوالفضل کاوه ،محمد هوشیار ،ابوالفضل نگهداری ،عاطفه رضایی ،مریم ورزیده،آیدا کریمی ،نازنین هوشیار و سیتا کریمی ایفای نقش و همچنین سعیده عرب پور طراح گریم و لباس و هومن هوشیار گوینده متن نمایش را برعهده داشتند.

احسان رضایی در پایان ضمن تشکر از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان افزود شاید از نظر بینندگان تئاتر خیابانی فقط یک مکان میخواهد و بس اما در حقیقت چنین نیست و یک نمایش خوب نیاز به حمایت مالی و معنوی با یک طرح خوب دارد که امیدواریم با عنایت بیشتر مسئولین ما در در حل این مشکلات یاری رسانند...




مطالب مرتبط

نخستین گام بیست‌و‌هشتمین جشنواره‌ منطقه‌ای، محکم برداشته شد

نشاط اجتماعی و مشارکت مردمی در جشنواره‌ تئاتر پارس
نخستین گام بیست‌و‌هشتمین جشنواره‌ منطقه‌ای، محکم برداشته شد

نشاط اجتماعی و مشارکت مردمی در جشنواره‌ تئاتر پارس

جشنواره تئاتر منطقه‌ای پارس، پس از چهار روز ایجاد شور و نشاط فرهنگی و اجتماعی در شیراز و مشارکت حداکثری مردم در دو بخش صحنه‌ای و خیابانی، امشب برگزیدگان خود را خواهد شناخت.

|

نظرات کاربران