در حال بارگذاری ...

تماشاخانه استاد هودی میزبان سومین فستیوال کودک و نوجوان

امیر خواجه میرکی کارگردان و بازیگر تئاتر و مدیر فستیوال تئاتر کودک و نوجوان در گفتگو با تئاتر فارس : تئاتر کودک و نوجوان مهجور مانده است.

به گزارش تئاتر فارس امیر خواجه میرکی کارگردان و بازیگر تئاتر از سال ۱۳۷۳ فعالیت هنری خود را آغاز کرده است و این روزها مدیر سومین فستیوال تئاتر کودک و نوجوان شیرازاست وی در گفتگو با تئاتر فارس ضمن دعوت از خانواده ها ، مدارس و ارگانهای فارس برای بازدید و شرکت در این فستیوال گفت :
پس از برگزاری دو دوره از فستیوال تئاتر کودک و نوجوان در سالهای ۹۲ و ۹۳ در شیراز پس از وقفه ای چند ساله امسال مجددا با سومین دوره جشنواره در خدمت هنر دوستان خواهیم بود.
وی با اشاره به اهداف اصلی این فستیوال افزود: متاسفانه مدتهاست تئاتر کودک و نوجوان از اهمیت اصلی خود برخوردار نیست در حالی که تئاتر کودک و نوجوان به عنوان یکی از اصلی ترین ابزارهای تربیت و پرورش کودکان در جهان همواره مورد توجه بوده است.
جدی گرفتن نشدن اینگونه تئاتر از سوی مسئولین و طبعا مدارس و خانواده ها باعث شده تا کودکان ما نتوانند به خوبی از مزایای تئاتر که پرورش خلاقیت ، اعتماد به نفس و قدرت تصمیم گیری و همچنین مهارت های زندگی است برخوردار شوند
خواجه میرکی در ادامه خاطر نشان کرد فستیوال تئاتر کودک و نوجوان می تواند فرصت مناسبی برای آشتی دوباره مخاطبان و کودکان با تئاتر باشد و از تمامی خانواده ها ، مدارس و ارگانها جهت حمایت و همراهی با این رویداد دعوت می شود.
وی در خصوص زمان برگزاری و نحوا تهیه بلیت گفت: سومین فستیوال تئاتر کودک و نوجوان از ۶ تا ۱۵ آذر ماه از ساعت ۹ صبح تا ۸ شب در تماشاخانه استاد هودی واقع در پارک آزادی میزبان علاقه مندان خواهد بود. بهای بلیط کامل فستیوال ۲۵ هزار تومان است که برای مدارس و ارگانهای مختلف بلیت با قیمت ۱۵ هزار تومان عرضه می‌شود.
جهت کسب اطلاعات بیشتر و رزرو بلیط می توانید با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:
۰۷۱۳۲۲۹۷۰۴۲
۰۹۱۷۳۳۷۴۲۴۴
۰۹۳۹۹۴۶۶۵۳۱




مطالب مرتبط

نخستین گام بیست‌و‌هشتمین جشنواره‌ منطقه‌ای، محکم برداشته شد

نشاط اجتماعی و مشارکت مردمی در جشنواره‌ تئاتر پارس
نخستین گام بیست‌و‌هشتمین جشنواره‌ منطقه‌ای، محکم برداشته شد

نشاط اجتماعی و مشارکت مردمی در جشنواره‌ تئاتر پارس

جشنواره تئاتر منطقه‌ای پارس، پس از چهار روز ایجاد شور و نشاط فرهنگی و اجتماعی در شیراز و مشارکت حداکثری مردم در دو بخش صحنه‌ای و خیابانی، امشب برگزیدگان خود را خواهد شناخت.

|

نظرات کاربران