در حال بارگذاری ...
پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس:

رسالت اصلی تئاتر آگاهی و آگاهی بخشی است

پیام صابر سهرابی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در پیام خود به مناسبت آغاز بیست و نهمین جشنواره تئاتر فارس :جشنواره ها محل مناسبی است برای تبادل نظرات و تجربیات ارزنده ای است که به آسانی به دست نیامده اند

به نام نامی پدید آورنده هنر

تئاتر بی تردید اصیل ترین منادی سخن از دل مردمان هر سرزمینی بوده و هست. هنری که در جان مایه خود تمام هنرها را به یادگار آورده است و همدلی و همبستگی تمامی هنرها به نمایش جلوه ای صد چندان بخشیده است.

در آستانه آغاز بیست و نهمین دوره جشنواره تئاتر استان فارس ، درود می فرستم بر تمام تلاشگران بی ادعای هنرهای نمایشی که در طی سالیان متمادی با حضور درخشان خود نام استان سرافراز فارس را در ایران اسلامی طنین انداز  شده اند.

آرزوی سلامتی و شادکامی از خدای مهربان دارم   برای تمام هنرمندان هنرهای نمایشی خصوصا هنرمندان پرتلاش فارس که با همتی عظیم با تمام موانع و مشکلات ایستاده اند و به رسالت تئاتر که همانا آگاهی و آگاهی بخشی است  پایبند مانده اند.

جشنواره ها محل مناسبی برای تبادل نظرات و تجربیات ارزنده ای است که به آسانی به دست نیامده اند و مهم تر آنکه محلی برای گردهمایی عزیزانی است که عاشقانه به تئاتر عشق می ورزند و برنده واقعی این رویداد سالانه تمامی شما عاشقان و هنرمندان خواهید بود.

درود بر شما و همت پایدارتان

 

صابر سهرابی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس

شیراز آبان ماه ۱۳۹۷




مطالب مرتبط

نخستین گام بیست‌و‌هشتمین جشنواره‌ منطقه‌ای، محکم برداشته شد

نشاط اجتماعی و مشارکت مردمی در جشنواره‌ تئاتر پارس
نخستین گام بیست‌و‌هشتمین جشنواره‌ منطقه‌ای، محکم برداشته شد

نشاط اجتماعی و مشارکت مردمی در جشنواره‌ تئاتر پارس

جشنواره تئاتر منطقه‌ای پارس، پس از چهار روز ایجاد شور و نشاط فرهنگی و اجتماعی در شیراز و مشارکت حداکثری مردم در دو بخش صحنه‌ای و خیابانی، امشب برگزیدگان خود را خواهد شناخت.

|

نظرات کاربران