در حال بارگذاری ...

تئاترنوشت «یرما » بر صحنه خوانی شد

برصحنه‌خوانی تئاترنوشت «یرما » نوشته فدریکو گارسیا لورکا ترجمه : احمد شاملو و با هدایت فرانک جواد پور در برنامه این هفته خانه هنر شیراز برگزار شد.

به گزارش تئاتر فارس، برصحنه‌خوانی تئاترنوشت «یرما»، نوشته "فدریکو گارسیا لورکا"مترجم: احمد شاملو و با هدایت فرانک جوادپور، در نخستین سه شنبه آبان‌ماه اجرا شد.

  فاطمه بارونی، هستی سندید، آرزو ساعدی، نیلوفر محزون، فرانک جوادپور، فرناز ادب، محمد ابوعلی و نوید نقش‌خوانان این اجرا بودند.

برنامه بر صحنه خوانی کاری از «تماشاخانه»، استودیوی خانه هنر شیرازبا همکاری گروه تئاتر بامداد است .

گفتنی است سلسله نشست های بر صحنه خوانی در هفته های آتی نیز به  آثار فدریکو گارسیا لورکا خواهد پرداخت و در نظر دارد بصورت دوره ای آثار مطرح نویسندگان ایران و جهان را با خوانشی مبتنی بر اصل اثر معرفی به نقد و بررسی بگذارد.

در هفته های آینده نیز اثر دیگری از این نویسنده نامدار به نام

خانه برنارد آلبا
با هدایت نوید جعفری بر صحنه خوانی می شود.

نمایشنامه «یرما»، در ادامه سلسله نشست‌های برصحنه خوانی و خوانش نمایشنامه‌ها به‌صورت ویژه سه‌شنبه  ١آبان  ۹۷ ساعت ۱۸:۰۰ در خانه‌ی هنر شیراز، خیابان ارم، کوچه ۳، پلاک ۳۲ این تئاتر نوشت بر صحنه خوانی شد.




مطالب مرتبط

نگاهی به نمایش «محسن اثر پروانه»

داستان یک فروپاشی
نگاهی به نمایش «محسن اثر پروانه»

داستان یک فروپاشی

نوید جعفری، «محسن اثر پروانه» نوشته آرمین حمدی پور و کارگردانی رعنا شبانکاره، ادعایی ندارد جز آنکه می خواهد یک تئاتر باشد با همه ملزوماتی که از یک تئاتر سراغ داریم. شاخصه اصلی محسن اثر پروانه آنجاست که ...

|

نگاهی به نمایش سیاه بازی «خواستگاری کتی ۲۰۲۰»

سیاه بازی در خاطره ابوریحان
نگاهی به نمایش سیاه بازی «خواستگاری کتی ۲۰۲۰»

سیاه بازی در خاطره ابوریحان

نمایش سیاه بازی «خواستگاری کتی ۲۰۲۰» به نویسندگی و کارگردانی علی ثابت در تماشاخانه ابوریحان میزبان علاقه مندان است، نوید جعفری کارگردان و منتقد تئاتر و سینما در یادداشتی به نقد و بررسی این نمایش پرداخته است.

|

نگاهی به اجرای هملت، به کارگردانی آرمین حمدی پور

در جستجوی تئاتر در جستجوی هملت
نگاهی به اجرای هملت، به کارگردانی آرمین حمدی پور

در جستجوی تئاتر در جستجوی هملت

نوید جعفری؛* آرمین حمدی پور از جمله کارگردانان های جوانی است که تمامی کارهایش را دنبال کرده‌ام. دیدن اولین تجربه هایش بصورت اتفاقی تا دیدن کارهای اخیرش بصورت عمدی ، تجربه جالبی است از طی شدن مسیری ...

|

نظرات کاربران