در حال بارگذاری ...
توسط هیات انتخاب آثار

مرحله دوم بازبینی های بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان فارس آغاز شد

پس از بازبینی اولیه آثار متقاضی شرکت در این جشنواره از طریق فیلم ، مرحله دوم بازبینی ها به‌صورت حضوری در شهرهای مختلف استان فارس از سه شنبه ۱ آبان آغاز شد.

به گزارش تئاتر فارس به نقل از روابط عمومی بیست و نهمین جشنواره تئاتر استانی، پس از بازبینی اولیه آثار متقاضی شرکت در این جشنواره از طریق فیلم ، مرحله دوم بازبینی ها بصورت حضوری در شهرهای مختلف استان فارس از سه شنبه 1 آبان آغاز شد.

در مرحله دوم بازبینی های حضوری که با حضور هیات انتخاب متشکل از: نادر شهسواری ، علی ثابت ، غلامرضا عباسی و با همراهی نماینده دبیر جشنواره و انجمن هنرهای نمایشی علیرضا محمودی برگزار می‌شود، آثار برتر از میان 24 اثر انتخابی از طریق فیلم انتخاب و در جشنواره تئاتر استانی به نمایش در می آیند.

هیات انتخاب بیست و نهمین جشنواره تئاتر فجر استان فارس در این دوره نمایش‌هایی از شهرستان های شیراز ، فسا، لامرد ، مهر، فیروزآباد، قیروکارزین، مرودشت، جهرم، کازرون، استهبان، سروستان را به صورت زنده و حضوری تماشا می‌کنند.




مطالب مرتبط

«۱۱۳ دقیقه پس از غروب» در لار به روی صحنه رفت

«۱۱۳ دقیقه پس از غروب» در لار به روی صحنه رفت

نمایش «۱۱۳ دقیقه پس از غروب»، به کارگردانی و تهیه‌کنندگی علی فخری، پس از یک دوره اجرای موفق در اوز، از ۴ تا ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ در تماشاخانه استاد جمالی لار به صحنه رفت.

|

نظرات کاربران