در حال بارگذاری ...

نخستین جلسه انجمن بازیگران تئاتر در شیراز برگزار شد

نخستین جلسه بازیگران تئاتر شیراز در تماشاخانه استاد محی الدین لایق شیراز از سوی انجمن هنرهای نمایشی فارس برگزار شد

به گزارش تئاتر فارس، اولین جلسه انجمن بازیگران چهاردهم مهرماه 1397 اولین جلسه انجمن بازیگران شیراز در تماشاخانه استاد لایق با حضور جمعی از بازیگران برگزار شد.
در این جلسه ابتدا امیرخواجه میرکی مدیر سالن های شیراز ضمن تشکر و خیر مقدم به حضار جلسه، هدف از تشکیل این کانون را ارتقا دانش و تجربه بازیگران برشمرد و خواستار شرکت مداوم در جلسات آتی شد و همچنین ابراز داشت که انجمن نمایش و عوامل اجرایی آماده شنیدن نظرات و انتقادات در زمینه بهتر برگزار شدن این جلسات هستند.
سپس  علی ثابت در خصوص  "بازیگر و ابزار مورد نیاز جهت بازیگری" و "بازیگر و نقش خود" مطالبی را بیان کرد.
سیاوش صفری نژاد نیز سخنانی پیرامون آناتومی و ساختار بدن بازیگر و مبحث آمادگی بدن بازیگر و تفاوت آن با آمادگی جسمانی ورزشکاران بیان کرد.
الهام کشاورز تفاوت بیان و صدا را مطرح نمود و شناخت بازیگر از بیان را جهت حرفه بازیگری لازم و ضروری دانست.
در بخش دور همی و حرف‌های خودمانی که به درخواست حاضرین در برنامه جای گرفت، مجید شناور و شمسی شفیعی از تجربیات گذشته و خاطرات خود سخن گفتند.
در پایان جلسه  افشین محمودی رئیس انجمن نمایش فارس که به دلیل افتتاح همزمان  جلسه کارگردانان و نمایشنامه نویسان در سالن‌های دیگر، با تاخیر به این جلسه رسید، ضمن تشکر از حضور مدعوین محترم، برنامه هفته آینده را ادامه مباحث علمی و تخصصی بازیگری، انجام عملی بدن و بیان و کارگاه اتود و همچنین معرفی کتاب اعلام کرد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران