در حال بارگذاری ...

«علاءالدین و رویای پراید پرنده» در چهارمین جشنواره «تئاتر باران» تهران نمایشنامه خوانی می‌شود

«علاءالدین و رویای پراید پرنده» تئاترنوشتی از احسان شادمانی تئاترپیشه شیرازی است که چهارشنبه ۱۴ شهریورماه جاری ساعت۱۷ کسانی که علاقه مند به نمایشنامه خوانی هستند می توانند به تئاتر باران تهران رفته و در نمایشنامه خوانی «علاءالدین و رویای پراید پرنده» شرکت کنند.

به گزارش تئاتر فارس، «علاءالدین و رویای پراید پرنده» تئاتر نوشتی از احسان شادمانی تئاترپیشه شیرازی به شمار می رود.

چهارشنبه ۱۴ شهریورماه جاری ساعت۱۷ کسانی که علاقه مند به نمایشنامه خوانی هستند می توانند به تئاتر باران تهران رفته و در نمایشنامه خوانی «علاءالدین و رویای پراید پرنده» شرکت کنند.

به گفته لیلا دوکوهکی، طراح این نمایشنامه خوانی نمایشنامه فوق اقتباسی بازیگوشانه از هزار و یک شب یا تلخی با مسخرگی واقعیت زندگی ما ایرانیان است که صورتی نمایشی به خود گرفته است.

وی ادامه داد: اسماعیل مرزبان، لیلا دوکوهکی، یوسف موسوی و امین آرامیان خوانشگران این اثر هستند که تهیه کننده آن حمید صادقی است.

دوکوهکی، یادآور شد: در این نمایشنامه خوانی عباس سرافراز(آهنگساز) است که با صدای آکا صفوی (خواننده گروه موسیقی لیان، بوشهر) اجرا خواهد شد، این در حالیست که حمیدرضا ظرافت، شاعر دوبیتی‌ها و حمید صادقی به عنوان برنامه ریز در این برنامه مشارکت دارند.

 




مطالب مرتبط

نخستین گام بیست‌و‌هشتمین جشنواره‌ منطقه‌ای، محکم برداشته شد

نشاط اجتماعی و مشارکت مردمی در جشنواره‌ تئاتر پارس
نخستین گام بیست‌و‌هشتمین جشنواره‌ منطقه‌ای، محکم برداشته شد

نشاط اجتماعی و مشارکت مردمی در جشنواره‌ تئاتر پارس

جشنواره تئاتر منطقه‌ای پارس، پس از چهار روز ایجاد شور و نشاط فرهنگی و اجتماعی در شیراز و مشارکت حداکثری مردم در دو بخش صحنه‌ای و خیابانی، امشب برگزیدگان خود را خواهد شناخت.

|

نظرات کاربران