در حال بارگذاری ...

اجرای نمایش کودک «گلپونه» در تماشاخانه استاد هودی

محمد حسین یزدیان پس از بیست سال، نمایش "گلپونه" را به منظور مرور یک نوستالژی دلچسب برای کودکان دهه ٧٠ و دیدن تماشاگران امروز در یک نسخه باز آفرینی شده؛ به تماشاخانه هودی می آورد.

 به گزارش تئاتر فارس؛ سال ١٣٧٧ «نمایش گلپونه» به نویسندگی و کارگردانی محمدحسین یزدیان در سالن آفتاب اداره فرهنگ و ارشاد فارس واقع در پارک آزادی به روی صحنه رفت و در آن سالها، علاوه بر تماشاچیانی که روی صندلیها و زمین می نشستند، تعدادی هم ایستاده کار را تماشا می‌کردند.

متن جذاب، کارگردانی هوشمندانه و بازی‌های روان بازیگران اکثراً جوانی که هنوز هم خیلی از آنها را با موهای جو گندمی روی صحنه می بینیم از جمله محمود رضا سلیمانی، اصغر سلطانی، مجتبی فلاحی، لیلا تاجیک، مهسا سهام پور و...این اجرا را به یک اثر ماندگار تبدیل می‌کرد و از نظر فروش جزو سه اجرای برتر دهه هفتاد شد.

نمایش گلپونه به کارگردانی محمدحسین یزدیان پس از بیست سال، حالا یک باز آفرینی با بروز رسانی اثر و پر رنگ شدن موسیقی و یا به عبارتی موزیکال شدن اجرا با بازی منصور غارثی فرد،حامد شکوهیان،سید احسان موسوی،محمد نیکمرد،هستی احمدی منش،شهلا نسیمی و غزل راستی بر صحنه می رود.

این اثر از ششم تا پانزدهم مردادماه در همان سالن آفتاب که بیست سال پیش اجرا شده بود ولی اکنون با تبدیل به بلک باکس با نام سالن استاد هودی مزین است در پارک آزادی و از بیستم مرداد ماه تا دوم شهریور در سالن آزادی واقع در پارک آزادی و هر دو مکان در سانسهای ساعت ١٨ و ٢٠ به روی صحنه خواهد رفت و دوست داران تماشای این اثر علاوه بر امکان تهیه بلیط در محل اجرا می توانند بلیط را در سایت irantic.ir پیش خرید نمایند.

در ضمن خبر خوب برای تماشاچیان این است که در مدتی احتمالآ محدود با همکاری خیرین فرهنگ ساز بلیط این اثر به صورت نیم بها به تماشاگران ارایه میشود و احتمالا با همکاری ایشان این نمایش در برخی شهرهای استان نیز به روی صحنه خواهد رفت. شماره تلفن هماهنگی جهت رزرو اجرا در شیراز و شهرستانها ٠٩٣٦٦٢٦٦٣٥٢




مطالب مرتبط

نظرات کاربران