در حال بارگذاری ...

اهداء١٥٠٠شل آب معدنی توسط هنرمندان تئاتر شیراز به خرمشهر

آب معدنی های اهدایی هنرمندان تیاتر شیراز با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس به روستاهای خرمشهر رسید.

به گزارش تئاتر فارس، هنرمندان تئاتر شیراز در راستای رسالت تیاتر که همانا همدلی و همیاری است در اقدامی خیر خواهانه ١٥٠٠ شل  آب معدنی که توسط هنرمندان و خیرین تئاتر جمع آوری شده بود را به مردم روستاهای خرمشهر رساندند.

پس از اعلام خبرهای مختلف در زمینه کمبود آب آشامیدنی مردم خرمشهر؛ جمعی از هنرمندان تئاتر شیراز متشکل از؛《استاد کاظم روزیطلب، افشین محمودی، امیر خواجه میرکی، مهران مقدر و نوید جعفری》 با تشکیل کمپینی برای جمع آوری کمک های هنرمندان تیاتر شیراز و انتشار فراخوان اقدام به جمع آوری کمک های مردمی و خرید آب معدنی مورد نیاز مردم رنج دیده خوزستان کردند.

در این مسیر استاد علینقی رزاقی، مدیر کل و معاونت های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس نیز به یاری این هنرمندان آمدند و بخشی از هزینه را تقبل کردند و سایر هنرمندان تیاتر شیراز نیز با کمک های مختلف از طریق خرید آب معدنی، یا واریز مبلغ های مختلف در نهایت موفق به تهیه ١٥٠٠شل آب معدنی بزرگ جهت مردم  روستاهای خرمشهر شدند .

آب معدنی های جمع آوری شده و خریداری شده بصورت مستقیم، توسط امیر خواجه میرکی ، زاوش تقوایی ، هژبر هژبری به دست مردم خوزستان رسید.




نظرات کاربران