در حال بارگذاری ...
حکایت مخزن های آب درتماشاخانه هودی

«سوسوزلوگ» در تماشاخانه استاد هودی به صحنه رفت

نمایش شاد و موزیکال کودک «سوسوزلوگ» همراه با بن تخفیف ۵۰% شهربازی و گریم صورت رایگان از ۱ تا ۲۰ اردیبهشت ۹۷ به نویسندگی و کارگردانی محمد امین خسروی خواه و مشاور کارگردان و بازیگردانی محمد علی امیری بر صحنه می رود.

بازیگران این نمایش را محمد علی امیری،کیمیا مباشری،امیرحیدرپناه،مهرناز عوض زاده،مهران زارع،صیاد مرئی،زهرا سلیمانی، شیما قائدی، هستی کرمی، علیرضا اصلاحی، بهاره جهانشاهی، تینا گندم کار، تانیا نظری پارسا، مهسا صادقی، زهرا اکبری، حسین زارع، آرین هنرور، امیرحسین پور رمضان و زهرا زارعی؛ تشکیل می‌دهند.

نمایش «سوسوزلوگ» به میزبانی تماشاخانه استاد هودی، واقع در بوستان آزادی جنب دفتر پارک ساعت ١٨:١٥ هر شب اجرا می شود که در آن؛ موجودات فضایی عجیب و غریب و دوست داشتنی در سیاره دونا زندگی کرده و در این سیاره مقدار خیلی کمی آب وجود دارد و آنها همین مقدار آب را در مخزن های رمز دار بسیار پیشرفته ای نگه داری می‌کنند.

پروفسور تلسکوپر ریس مرکز فضایی دونا، سیاره پر آبی را کشف کرده است که موجب حیرت زدگی تمام موجودات شده است و السو و پلادیو برای دزدی از مخزن های آب سیاره دونا ربات رمز یابی ساخته و به سیاره دونا فرستاده‌اند و بقیه ماجرا... که مراکز دریافت کارت ورود نیز آموزشگاه موسیقی آبنوس حدفاصل فلکه گاز و سمیه، گیشه تماشاخانه هودی و سایت ایران تیک است.

 




نظرات کاربران