در حال بارگذاری ...
دعوت کودکان شیرازی برای دیدن

«خونه‌ ما کدوم بره» در سالن شهید دوکوهکی به صحنه رفت

«خونه‌ ما کدوم بره» نام نمایش کودک کمدی موزیکال است که از سوم تا دهم اردیبهشت ماه ۱۳۹۷در سالن شهید دوکوهکی شیراز اجرا می شود.

به گزارش تئاتر فارس، نمایش کمدی موزیکال «خونه‌ ما کدوم بره »کاری از گروه هنری پارت در شیراز برای دومین بار از تاریخ ۳ تا 10 اردیبهشت ماه ۱۳۹۷ در ساعت ۹ صبح در سالن دوکوهکی شیراز به روی صحنه می رود.

در این نمایش سعی شده تا فضای شاد و کودکانه با تلفیقی از علائق بزرگسال به مخاطب ارائه شود که حاوی پیام اخلاقی و تربیتی در مسئله آموزش و پرورش کودک و نوجوان است.

نمایشنامه خونه ما کدوم بره در سال ۱۳۹۴ مقام اول جشنواره نمایشنامه نویسی کودک استان تهران را کسب کرد و در سال ۱۳۹۶ کاندید مقام اول نویسندگی در جشنواره بین المللی تئاتر کودک همدان شد . در ۱۹ تا ۲۸ بهمن ماه این نمایش اجرای عموم داشت. به گفته‌ احمدرضا زنجیرساز: در این نمایش تلفیق چند فضای فانتزی و متنوع برای مخاطب ایجاد می شود که سر تاسر شادی را به مخاطب هدیه می کند، تا مخاطب احساس خستگی نداشته باشد، بلکه در  طول  نمایش احساس شادابی و نشاط و انرژی باشد و احساس خستگی نکند. 

نویسنده و کارگردان نمایش یاد شده در پایان با اشاره به اینکه این تئاتر با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، اداره کل آموزش و پرورش فارس و موسسه فرهنگی و هنری خورشید اجرا خواهدشد، به معرفی تیم اجرایی( عوامل پشت صحنه و بازیگران ) و هیئت مدیره‌ی گروه هنری پارت پرداخت و گفت: تهیه کننده: الهام یوسفخواه- مدیر اجرایی: سعید رحیمی – دستیار کارگردان: سامان بردبار – مدیر و منشی صحنه: محمد کناره فرد – موسیقی: سید محمد حسینی – تدارکات و فروش بلیط و اجرای طرح تبلیغی: محسن یوسفخواه- گریم : الن غیاثی- طراحی و اجرای دکور: سامان بردبار هستند.

و بازیگران شامل: ایمان زارع - بیتا همتی – زهرابشارتی – سالار زارع – محمدرضا نگارنده – امین محمدی- احمدرضا زنجیرساز- فاطمه جمشیدی – مریم رونده – الن غیاثی- حدیث کلانتری – سامان بردبار و هیئت مدیره گروه پارت را نیز وحید انجامی پناه و مجتبی اله مرادی تشکیل می دهند.




نظرات کاربران