در حال بارگذاری ...
نمایش «بیست و سومین جلسه جن گیری آنه میشل» به روی صحنه رفت

نمایش«بیست و سومین جلسه جن گیری آنه میشل» تا ١٤ دی ماه ١٣٩٦ در تماشاخانه استاد هودی اجرا می شود

نمایش«بیست و سومین جلسه جن گیری آنه میشل»تا ١٤ دی ماه ١٣٩٦ در تماشاخانه استاد هودی و ساعت ١٨:٣٠ به نمایش در می آید و کارگردانی این اثر نمایشی را مسعود احمدی و بازیگران شیما پورسهم الدین، محمد مرادی، روح اله هاشم پور، پریسا گلریزخاتمی، مهسا اسماعیل نیا، نرگس قاسمی، نگین کریمی برعهده دارند.

احمدی با اشاره به اینکه این نمایش«بیست و سومین جلسه جن گیری آنه میشل» بر پایه داستانی واقعی از یک جن گیری در دهه هفتاد میلادی در آلمان است، گفت: در این نمایش طبق مستندات دختری به نام آنه لیز میشل دچار نوعی جنون و پارانویا می شود که البته کشیش منطقه اعتقاد به تسخیرشدگی دارد و برخلاف نظر پزشکان، اجازه جن گیری از طرف کلیسای مرکزی برای او صادر می شود و در پایان، مراسم با موفقیت به انجام نمی رسد. این جن گیری یکی از معدود مراسمی است که توسط کلیسا تایید شده است.

این کارگردان و نویسنده گفت: اثر یاد شده، درامی مستند از یازده ماه پایانی زندگی «آنه لیز میشل» دختر جوان آلمانی که پس از ورود به دانشگاه دچار حملات صرعی جنون آمیز می شود که بر خلاف نظر پزشکان که آن را نوعی پارانویا تشخیص داده اند؛ به اعتقاد کشیش بخش او توسط ارواح تسخیر شده است و اجازه جن گیری توسط کلیسای مرکزی برای او دریافت می شود.

وی افزود: این نمایش در جشنواره استانی فجر فارس برنده جوایز مقام اول بازیگری زن، مقام اول ساخت افکت، موسیقی، مقام سوم کارگردانی، مقام سوم بازیگری زن، کاندید طراحی نور، کاندید طراحی گریم شده است و سرپرست گروه  را سید امین پرس، دستیار کارگردان و اجرای نور مهرداد سهامی، مدیر صحنه علی فراشبند گرمسیری، ساخت دکور آبتین قناعت پیشه، طراح صحنه و نور مسعود احمدی، برعهده دارد.

احمدی بیان داشت: طراح گریم و اجرا زهرا رنجبر؛ طراح لباس مریم احمدی، عکاس ادیب حدائق، عکاس پوستر و بروشور احسان پارسا، تصویربردار هاشم بیطرف نوبندگانی، گروه صحنه علی اصغر نوروزی– علی پارسا- رضا حسنی، منشی صحنه نرگس قاسمی- نگین کریمی، تحقیق و پژوهش امین غفارپور، ساخت موسیقی و افکت شیما پورسهم الدین، پخش موسیقی و افکت،مجید حسن زاده، مشاور متن احسان پورفرخ،مدیر تولید حسین محمدی و طراحی پوسترو بروشور را رضا عابدی دارد.

 

این سینماگر و تئاتری اهل فارس در پایان می گوید: نمایش «بیست و سومین جلسه جن گیری آنه میشل» تا ١٤ دی ساعت ١٨:٣٠ در تماشاخانه استاد هودی به نشانی شیراز ، پارک آزادی، جنب دفتر پارک برگزار می گردد.




نظرات کاربران