در حال بارگذاری ...

« سون سی» از فارس به سی و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر فجرمی‌آید

نمایش «سون سی» نماینده استان فارس در سی و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر است؛ بر اساس نتایج اعلامی از میان ٦٠ اثر بررسی شده، ٢٠ اثر از ٢٠ استان کشور برای شرکت در جشنواره معرفی شدند و به همین مناسبت، بهزاد مریدی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، این موفقیت را به جامعه هنری فارس تبریک گفت.

به گزارش تئاتر فارس، هیات انتخاب آثار برگزیده جشنواره‌های استانی جشنواره تئاتر فجر، شامل سیامک احصایی، رضا گوران، نیما حسندخت، غلامرضا یاری و خانم الهام کردا نتایج نهایی این بخش را اعلام کردند که تئاتر «سون سی» به کارگردانی مجتبی راوش از کازرون، برگزیده جشنواره تئاتر استانی فارس به جشنواره تئاتر فجر نیز راه یافت.

بر اساس نتایج اعلامی از میان ٦٠ اثر بررسی شده، ٢٠ اثر از ٢٠ استان کشور برای شرکت در جشنواره معرفی شدند. همچنین ١٠ اثر دیگر نیز برای اجرا در جشنواره فجر استانی انتخاب شدند.

بر اساس فراخوان جشنواره ظرفیت آثار این بخش ١٥ اثر اعلام شده بود، اما با موافقت دبیر این دوره از جشنواره ظرفیت آثار برگزیدگان استانی برای شرکت در جشنواره سی‌وششم به ٢٠ اثر افزایش یافت و در همین راستا، بهزاد مریدی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، این موفقیت را به جامعه هنری و بویژه اهالی تئاتر و هنرهای نمایشی فارس تبریک گفت.




نظرات کاربران