در حال بارگذاری ...

« وین شرح بی نهایت» ازشهرستان فراشبند در شیراز اجرا می شود

تماشاخانه استاد سپاسدار از ۲٤ آبانماه به مدت سه شب، میزبان نمایش مذهبی «وین شرح بی نهایت »به کارگردانی زهرا علوی کاری از هنرمندان فراشبندی می شود.

به گزارش تئاتر فارس، نمایش« وین شرح بی نهایت» کاری از گروه تئاتر اردیبهشت تنها گروه ثبت شده رسمی  شهرستان فراشبند می باشد که آن را فرهاد ارشاد نوشته و بهنام بداغی بهلولی، حسین اکبری، محسن رحیمی و مریم معصومی به نقش آفرینی در آن پرداخته اند.

داستان این نمایش، اتفاقات پس از واقعه عاشورا را روایت می کند که از زبان صباح و حمدان ، دو سربازی که به محل واقعه برگشته و در جستجوی گوشواره مرواریدی هستند که در نهایت منجر به مشاجره آنها و شرح جنایت هایی که در عاشورا اتفاق افتاده است می شود .

و در ادامه عروس و دامادی که از قافله جامانده اند به آنها ملحق می شوند و ادامه ماجرا و اینکه در این واقعه گروه های مختلفی از جمله جاماندگان، غافلان و ظالمان وجود داشته اند را خانم زهرا علوی طراح و کارگردان به شیوه تلفیق نمایش سایه و صحنه ای بیان می نمایند.

از دیگر عوامل این نمایش می توان به علیرضا علوی، عباس فراشبندی فرد، زهرا معصومی، مهدیه پورفرجی، فاطمه معصومی، مریم شجاعی، عاطفه مزارعی، حسین حسینی، حمیدرضا علوی، زهرا مرادی و فاطمه کرمی اشاره کرد.

این نمایش از چهارشنبه ۲٤ مهرماه الی ۲٦ آبانماه ، ساعت ١٩ در تماشاخانه استاد سپاسدار واقع در چهارراه حافظیه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس به روی صحنه می رود.

تماشای این نمایش برای علاقه مندان رایگان است.




نظرات کاربران