در حال بارگذاری ...

نمایش«ماضی استمراری» در تماشاخانه پورشکیبایی اجرا شد

اجرای تئاتر «ماضی استمراری» تا ۲۰ آبانماه هر روز ساعت ١٨ در تماشاخانه استاد پورشکیبایی روی صحنه قرار دارد؛ نمایشی که به تفاوتهای زندگی ساده و سنتی و تقابل آن با زندگی مدرن و مینی مالیستی پرداخته که از قضا بشدت در جامعه امروز ما دیده و احساس می شود.

به گزارش تئاتر فارس، محمدمهدی ستوده گفت: نمایش «ماضی استمراری» یک رئالیسم فکر شده است؛ نمایشی که سعی در نشان دادن تفاوت های زندگی سنتی و مدرن و بایدها و نبایدهاست. نمایشی که به تفاوتهای زندگی ساده و سنتی و تقابل آن با زندگی مدرن و مینی مالیستی پرداخته که از قضا بشدت در جامعه امروز ما دیده و احساس می‌شود.

این در حالیست که طراح و کارگردان می گوید: نمایش «ماضی استمراری» واکاوی شرایط اجتماعی ٣ دهه اخیر ایران و شهری مثل تهران و یا شیراز است و اینکه تغییرات اجتماعی و شهری در خانواده‌ها و روابط بین اعضا خانواده چقدر می‌تواند اثرگذار باشد.

نویسنده تئاتر «ماضی استمراری»، مرضیه ازگلی است که طراحی، تهیه کنندگی و کارگردانی آن را محمد مهدی ستوده برعهده داشته و عبدالحمید زارع، شمس الآفاق شفیعی، علی بهمنی، نیلوفر تقوی، زهرا حقیقی و امین زربخش در این نمایش نقش ایفا می کنند. این درحالیست که دیگر عوامل اثر یادشده را محمد شبانی، مشاورکارگردان: اصغر اشکبوسی، دستیاران کارگردان: سارا رحیمی و نوشین زارع، جانشین کارگردان: شمس الآفاق شفیعی، طراح صحنه: محمد مهدی ستوده، طراح و اجرای نور: سید یوسف موسوی، طراح لباس: معصومه حسینی، طراح پوستر: سعید صفری، مدیر صحنه: معصومه حسینی، دستیار صحنه : احسان نمازی، منشی صحنه: پریا دهدشتی و بهاره کاراکاش، مدیر هماهنگی و روابط عمومی: احسان نمازی، دوخت لباس: معصومه حسینی، ساخت دکور: محمود علمدار، انتخاب موسیقی و افکت: محمد مهدی ستوده تشکیل می دهند.

تئاتر «ماضی استمراری» که از ٢٤ مهر جاری در تماشاخانه استاد  پورشکیبایی مجموعه فرهنگی هنری کیان آغاز شده تا 20 آبان ماه ادامه دارد.

یادآور می شود:  علاقه مندان به تماشای این تئاتر می توانند به نشانی: شیراز، چهاراه حافظیه به سمت دروازه قرآن، روبروی باغ جهان نما، داخل کوچه ۱۴ مراجعه کنند.




نظرات کاربران