در حال بارگذاری ...

«کابوسی برای رویا» در شیراز روی صحنه می رود

تئاتر «کابوسی برای رویا» به نویسندگی وکارگردانی سعید گوهری از ٦ تا ١٢ آبان ماه در تماشاخانه استاد سپاسدار به روی صحنه می رود

به گزارش تئاتر فارس، کارگردان تئاتر «کابوسی برای رویا» پیرامون نمایشنامه این اثر گفت: درگیری یک خانواده طبقه متوسط جامعه بر روی اعتیاد  یکی از افراد خانوداه و وقوع اتفاقاتی جدید که مسیر نمایشنامه را عوض می کند، داستان این تئاتر است.

گوهری ادامه داد: دقت نظر داشته باشیم دراین روزها خانمان سوزترین اتفاق ممکنه بین افراد یک جامعه بوجود آمدن شک است و تمامی افراد این خانوداه طی مراحلی به هم شک دارند.

گوهری شیوه نوشتاری متن تئاتر «کابوسی برای رویا» را بر اساس رئالیسم همراه با لایه هایی از ابزورد عنوان کرد و افزود: شیوه کارگردانی این اثر از چند جهت نگاه به شیوه های اکسپرسیونیسم، رئالیسم جادویی و سیال ذهن دارد. این در حالیست که در این تئاتر، محمود مجیدی، رها غفوری، پوریا شیبانی، شهرزاد همتی و امیر حسین توابی نقش ایفا می کنند.

از دیگر عوامل تئاتر «کابوسی برای رویا» می توان از فرناز پروین(دستیار کارگردان)، علی دهقانی(تهیه کننده)، کامران رستگار(طراح صحنه) و منا نصیرزاده(منشی صحنه) نام برد.

سعید گوهری، نویسنده و کارگردان این تئاتر متولد ١٣٦٩، کارشناس ارشد کارگردانی نمایش است که فعالیت هنری را از سال ٧٨ در اهواز آغاز کرده و در ٥٠ نمایش و نویسندگی چند فیلم نامه و تله تئاتر و متون رادیویی نمایشی و تجربه کارگردانی چندین اثر نمایشی چون هملت، توپ تنهایی کات، سمفونی مرگ در ایستگاه آخر، داستان کسی که همیشه بود اما نبود، شصت ثانیه تا سکوت، آن که گفت نه، بوی بارون بوی یاس، باغ وحش شیشه ای ،اتوبوسی به نام هوس، هنر، پرومته در زنجیر، نقش و نسیم، پچ پچ های پشت خط نبرد، کوارتت پر، جایی در میان خوک ها، خاندان چنچی، ساندویچی با سس تحمیل، زیر زمین،پدر،گفتگوی شبانه و... دارد.




نظرات کاربران